قرنطینه شدن کارمندان شرکت BMW پس از مثبت شدن نتیجه تست کرونا یکی از کارگران!

بر اساس گزارش وبسایت Automotive News و تاییدیه رسمی سخنگوی BMW، شرکت BMW AG از حدودا 150 کارمند خود در شهر مونیخ درخواست کرده تا برای مدت 14 روز از منزل خارج نشده و خود را قرنطینه نمایند. این دستور پس از مثبت شدن نتیجه تست کروناویروس یکی از کارکنان شرکت صادر شده است.

این گزارش اعلام می‌کند فردی که نتیجه تست کرونا برای وی مثبت شده بود؛ در روز یکشنبه و پس از ویزیت توسط پزشکان به بیمارستان منتقل شد. به گفته BMW این فرد مراحل درمانی خود را به خوبی پشت سر می‌گذارد. این کارمند پیش‌تر به خارج از کشور سفر نکرده و در مرکز تحقیق و توسعه FIZ گروه خودروسازی BMW در شهر مونیخ آلمان مشغول به کار بوده است. وی در طول ساعات کاری خود با حدودا 150 کارمند دیگر ارتباط داشته است. BMW اعلام کرده که مکان آلوده پس از مسدودسازی، ضدعفونی شده است و فعالیت‌های شرکت بدون کوچک‌ترین محدودیت ادامه دارند.

صنعت خودروسازی طی هفته گذشته دوران بسیار پر چالشی را پشت سر گذاشت. شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی نمایشگاه Geneva Motor شد و تولیدکنندگان خودرو به منظور رونمایی و عرضه محصولات جدید خود ناچارا به سراغ روش‌های آنلاین رفتند. شرکت BMW با میزبانی از یک برنامه اختصاصی در روز سه‌شنبه اقدام به معرفی BMW Concept i4 خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH