هندست‌های سری وان‌پلاس 8 در اواسط ماه آوریل معرفی خواهند شد

کمپانی وان‌پلاس طی ماه مه سال گذشته از اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 7 و 7 پرو رونمایی کرد؛ اما بر اساس شایعات مطرح شده، مدل‌های جانشین این هندست‌ها با نام وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس 8 پرو در اواخر ماه مارس یا آوریل سال جاری معرفی خواهند شد. اکنون گزارش منتشر شده توسط وبسایت  TechRadar India با استناد به یک منبع نزدیک به کمپانی اعلام کرده که سری وان‌پلاس 8 در اواسط ماه آوریل معرفی خواهد شد.

تصویر CAD از وان‌پلاس 8 پرو

وان‌پلاس هنوز در خصوص هندست‌های سری وان‌پلاس 8 هیچ‌گونه اطلاعاتی را رسما منتشر نکرده است. اما بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که سری وان‌پلاس 8 شامل 3 اسمارت‌فون با اسامی وان‌پلاس 8، وان‌پلاس 8 پرو و وان‌پلاس 8 لایت است. هنوز مشخص نیست که آیا مدل لایت نیز همراه با گوشی‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو معرفی خواهد شد یا خیر؛ اما برای عدم تحقق این سناریو هیچ دلیل خاصی وجود ندارد.

تصاویر وان‌پلاس 8 (سمت راست)، وان‌پلاس 8 پرو (وسط) و وان‌پلاس 8 لایت (سمت چپ)

وان‌پلاس معمولا رویدادهای جهانی و محلی خود در کشور هندوستان را در یک روز برگزار می‌کند و این‌بار نیز احتمالا شاهد تحقق سناریویی مشابه خواهیم بود. شیوع ویروس کرونا موجب شده تا برخی برندها برای رونمایی اسمارت‌فون‌های خود به برگزاری رویدادهای آنلاین روی بیاورند و این‌بار وان‌پلاس نیز احتمالا از همین رویه تبعیت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH