با روش‌های کسب درآمد از بیت کوین آشنا شوید

کسب درآمد از بیت کوین یکی از پرمخاطب‌ترین موضوعاتی است که وسوسه آن در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد. اما در میان روش‌های مختلفی که برای افزایش درآمد از طریق بیت کوین وجود دارد، کدام یک بهتر است؟ از کدام یک از روش‌ها می‌توان به راحتی در ایران استفاده کرد؟ برای استفاده از روش‌های موجود، به چه میزان سرمایه اولیه نیاز است؟

همه این موارد، سؤالاتی هستند که باید قبل استفاده از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، از خود پرسیده و جواب منطقی برای آن داشته باشید.

آیا امکان کسب درآمد از بیت کوین وجود دارد؟

گرچه برخی از افراد هنوز هم به قدرت بیت کوین در میان سایر ارزهای دیجیتال ایمان نیاورده‌اند، اما باید بدانید که روش‌هایی که در ادامه به عنوان بهترین روش‌های کسب درآمد از بیت کوین معرفی می‌شوند، همگی در صورتی که به درستی استفاده شوند، شما را به نتیجه مطلوب می‌رسانند.

به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال ، مشابه با سایر بازارهای سرمایه گذاری نظیر مسکن، بورس و … ریسک‌های منحصر به خود را دارد.

به عنوان مثال، تغییر قیمت ناگهانی بیت کوین در گذر زمان است. گرچه ارزش این ارز نسبت به سایر ارزهای دیجیتال بیشتر بوده است. اما گاهی اوقات با افت شدیدی نیز همراه است! به همین دلیل، خرید و فروش بیت کوین به افرادی توصیه می‌شود که با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته و روحیه ریسک‌پذیری بالایی دارند.

بهترین روش‌های کسب درآمد از بیت کوین کدامند؟

خرید و فروش بیت کوین

زمانی که صحبت از کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و بیت کوین می‌شود، اولین روشی که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، خرید بیت کوین در مواقع افت قیمت آن و فروش بیت کوین به هنگام حداکثر شدن ارزش آن است.

برای استفاده از این روش به یک کیف پول مطمئن و همچنین آشنایی کامل با قوانین ترید ارز دیجیتال نیاز است. چرا که تنها در این صورت می‌توانید ارز خود را در بهترین زمان خرید کنید، با بهترین شرایط و امنیت بالا نگهداری کنید و در بهترین زمان هم بفروشید.

استخراج ارزهای دیجیتال

استخراج بیت کوین نخستین روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بوده است. از سال 2009 که بیت کوین به وجود آمد، ماینر های مختلفی با استفاده از دستگاه های قدرتمند کامپیوتری و یا سیستم های خانگی اقدام به استخراج بیت کوین کرده اند. هر چند اکنون با توجه به هزینه های برق و سختی شبکه بیت کوین، سوددهی استخراج مانند سابق بالا نیست اما هنوز هم از روش های مطمئن و پر طرفدار کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

فروش دستگاه‌های استخراج بیت کوین

با توجه به تغییراتی که اخیراً در رابطه با قوانین استخراج بیت کوین در ایران ایجاد شده است، بسیاری از افراد برای کسب درآمد از بیت کوین، به فروش دستگاه های استخراج (ماینر) وارداتی  یا تولیدات داخلی روی آورده اند. با قانونی شدن این فعالیت در ایران اکنون وزارت صمت اقدام به صدور مجوز راه اندازی فارم و واردات دستگاه های از گمرکات می کند.

تولید محتوا در حوزه ارزهای دیجیتال

اگر به مباحث ارزهای دیجیتال، خصوصاً بیت کوین علاقه دارید، چرا کسب درآمد از طریق تولید محتوا برای بیت کوین را امتحان نمی‌کنید؟

برای استفاده از این روش تنها نیاز به راه‌اندازی یک وب‌سایت، در زمینه بیت کوین دارید. سپس با تولید محتوای هدفمند، می‌توانید به زیرمجموعه سایر سایت‌هایی که در زمینه ارائه بیت کوین رایگان فعالیت می‌کنند، پیوسته و از طریق ترافیک وب‌سایت خود، درآمد زیادی کسب کنید.

راهنما: در صورتی که وب‌سایت شما در سطح بین‌المللی در حال فعالیت است و ترافیک خوبی هم دارد، می‌توانید برای عضویت در سایت از کاربران بخواهید که بیت کوین پرداخت کنند!

کسب درآمد از طریق راه‌اندازی فاست

فاست به عنوان یکی از اولین روش‌هایی است که برای دریافت بیت کوین رایگان مورد توجه افراد قرار گرفت.

اما چرا خودتان از یک فاست برای کسب بیت کوین استفاده نکنید؟ شما می‌توانید از طریق راه‌اندازی یک سایت، چه به صورت کد نویسی شده و چه به صورت آماده، ترافیک زیادی جذب کرده و توجه سایت‌هایی که به تبلیغ نیاز دارند را به خود جلب کنید.

فاست چیست؟

به وب‌سایتی گفته می‌شود که شما در آن از طریق انجام برخی از امور مانند تماشای ویدئو، بیت کوین رایگان دریافت کنید. مقدار دریافتی از این طریق بسیار کم است و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد.

به اشتراک گذاشتن لینک‌های بازاریابی بیت کوین

حتماً تا کنون در سایت‌های مختلف با این پیام مواجه شده‌اید که اگر سایت را با دیگران به اشتراک‌گذارید، جایزه‌ای دریافت خواهید کرد.

استفاده از این شیوه تبلیغاتی برای وب‌سایت‌های مختلف به ویژه سایت های اکسچنج، در اکثر موارد با نتیجه مثبت همراه است، خصوصاً اگر جایزه دریافتی، بیت کوین باشد.

برای استفاده از این روش، باید ابتدا سایت‌هایی که به ازای به اشتراک‌گذاری لینک‌هایشان، بیت کوین جایزه می‌دهند را شناسایی کنید. بعد از آن باید بتوانید از طریق به اشتراک‌گذاری لینک‌های موجود، دیگران را قانع به ثبت‌نام در سایت کنید.

برای کسب درآمد از بیت کوین به چه میزان سرمایه اولیه نیاز است؟

پاسخ این سؤال به روش منتخب شما جهت کسب درآمد بستگی دارد. همان‌طور که گفته شد برای سرمایه گذاری در این ارز تقریباً به سرمایه اولیه زیادی نیاز نیست. و به همین خاطر تقریباً تمامی افراد قادر به استفاده از روش‌های بیان شده، هستند.

روش‌هایی که برای کسب درآمد از بیت کوین نباید استفاده شوند

روش‌هایپ

در روش‌هایپ از شما خواسته می‌شود تا مقداری سرمایه اولیه در اختیار سایت قرار دهید تا بعد از مدتی سرمایه شما را چند برابر کنند! استفاده از این روش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. چرا که حتماً می‌دانید هیچ چیز خوبی را رایگان در اختیار شما قرار نمی‌دهند! پس نمی‌توان انتظار داشت بدون هیچ زحمت و تلاشی به کسب درآمد مطلوب از بیت کوین رسید.

روش اسکم

بسیاری از افراد فاست را با سایت‌های اسکم به اشتباه می‌گیرند. چرا که در سایت‌های اسکم نیز باید روی لینک‌هایی که سایت به شما معرفی می‌کند، کلیک کنید. اما تفاوت اساسی که این سایت اسکم با سایت فاست دارد در این است که مقدار پرداخت شده بسیار کم است.

روش های شبکه ای و هرمی

متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از افراد فریب شرکت های هرمی را خورده و با وعده های شگفت انگیز و مهیج آنها وارد ایت باتلاق شده اند. به هیچ عنوان از طرح های پانزی یا هرمی برای کسب درآمد در ارزهای دیجیتال استفاده نکنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH