مسواک برقی جدید شیائومی با قابلیت شارژ بی‌سیم معرفی شد!

شیائومی نسخه به‌روزشده مسواک برقی صوتی SOOCAS X3 تحت پلت‌فرم Youpin را معرفی کرد. مدل جدید با نام SOOCAS X3U چندین قابلیت بهبودیافته نسبت به مدل قبلی خود دارد.

SOOCAS X3U طراحی X3 را حفظ کرده، اما ظرفیت باتری آن به‌منظور استفاده طولانی‌تر از مسواک به ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش یافته است. مدل جدید همچنین از شارژ سریع بی‌سیم، نویز کمتر و یک کیس مسافرت استاندارد بهره می‌برد.

مسواک برقی SOOCAS X3U از یک موتور موج آکوستیک مغناطیسی که ارتعاش‌اش از ۳۸۰۰ به ۳۹۶۰۰ بار در دقیقه افزایش یافته، استفاده می‌کند. لرزش‌های مسواک، حتی زمانی که فشار لمسی بر روی برس‌های مسواک افزایش می‌یابد، قوی است.

بخش دیگری که در مدل جدید ارتقا یافته، اضافه شدن دو سر مسواک (برس) دیگر است که تعداد آن‌ها را حالا به ۳ عدد رسانده است. این برس‌ها عبارتند از یک برس سفیدکننده عاری‌ از مس، یک برس با موی نرم و برسی برای پاک کردن عمیق.

از دیگر قابلیت‌های مسواک برقی شیائومی SOOCAS X3U می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IPX7 در محافظت در برابر آب و پورت شارژ USB-C اشاره کرد. مدل جدید با قیمت ۴۷ دلار همچنان مقرون‌به‌صرفه بوده و کمی گران‌تر از X3 (حدود ۳۵ دلار) است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH