تاشو سامسونگ

ظرفیت تولید نمایشگرهای تاشو سامسونگ تا پایان سال به یک میلیون واحد در ماه می‌رسد

شرکت سامسونگ در نظر دارد که تا پایان سال جاری میلادی، ظرفیت تولید نمایشگرهای تاشو خود را به یک میلیون واحد در ماه که چهار برابر بیشتر از میزان فعلی است، افزایش دهد. این شرکت کره‌ای در حال حاضر 260.000 صفحه‌نمایش تاشو را در هر ماه تولید می‌کند. اما سامسونگ به این عدد قانع نبوده و برنامه‌ریزی‌هایی را برای تولید 600.000 واحد نمایشگر تاشو تا پایان ماه مه انجام داده است. این گزارش جدید توسط وب‌سایت ET News کره جنوبی تهیه شده که تخمین‌های آن براساس اطلاعات به دست آمده از تولیدکنندگان صنعتی حاصل شده است.

Samsung Galaxy Fold

به گفته منابع معتبر، تولیدکنندگان چینی تقاضای خود را برای دریافت نمایشگر‌های سامسونگ به منظور تولید تلفن تاشو افزایش داده‌اند. هم‌چنین، سامسونگ قصد دارد امکانات تولید نمایشگر خود را در ویتنام گسترش دهد تا توانایی پاسخ‌گویی به تقاضاهای اضافه بر سازمان را داشته باشد.

علاوه‌بر این، شایعات نشان می‌دهند که جانشین اسمارتفون تاشو گلکسی فولد در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این میان، تقاضاها برای خرید تلفن تاشو گلکسی Z Flip نیز بسیار افزایش یافته است و سامسونگ قصد دارد که ظرفیت خط تولید این تلفن را نیز گسترش دهد تا پاسخ‌گوی نیاز‌های بازار هم باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH