اولین فروش هواوی میت Xs در کسری از ثانیه تمام شد!

هواوی اولین گوشی تاشو خود یعنی میت X را اواخر سال گذشته معرفی کرد. این هندست در بازار داخلی چین واقعا فروش خوبی داشته و هواوی تقریبا همه دستگاه‌های تولیدشده آن را به فروش رسانده است. همانطور که در جریان هستید، این شرکت به‌تازگی مدل به‌روزشده آن یعنی میت Xs را معرفی کرد که حالا امروز اولین فروش خود را در چین تجربه نمود.

اما اتفاق جالب اینکه، همه دستگاه‌های این هندست نیز درست مثل مدل قبلی‌اش در کسری از ثانیه به فروش رسیدند، و حالا هواوی خود را برای دومین فروش سریع آن در تاریخ ۸ مارس آماده می‌کند.

البته هواوی چیزی درباره تعداد دستگاه‌های فروش‌رفته میت Xs نگفت، اما ما از اعداد قبلی می‌دانیم که این شرکت هر ماه حدود ۱۰۰ هزار دستگاه میت X فروخته است. بنابراین از آنجاییکه قیمت‌ این دو گوشی تغییری نکرده (۱۶۹۹۹ یوان، معادل ۲۴۰۰ دلار آمریکا)، به احتمال زیاد تعداد دستگاه‌های فروش‌رفته آن‌ها هم یکسان بوده است.

هواوی دستگاه تاشو جدید خود را مجهز به چیپست کایرین 5G 990، لولای محکم و سیستم خنک‌کننده بهبودیافته کرده است؛ با این‌حال، سایر مشخصات آن بدون تغییر باقی مانده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به چهار دوربین در پشت، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه و همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۵۵ وات اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH