قدرتمندترین اسمارت‌فون دنیا مشخص شد

آنتوتو محبوب‌ترین اپلیکیشن بنچمارک در چین به‌شمار می‌رود. این برنامه به تجزیه و تحلیل عملکرد CPU، GPU، حافظه و رابط کاربری می‌پردازد. امروز نمودار ماهیانه مربوط به 10 اسمارت‌فون برتر پرچم‌دار و میان‌رده منتشر شد. ایسوس راگ‌فون 2 با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی بهترین عملکرد را در میان پرچم‌داران ثبت کرد؛ در حالی‌که شیائومی ردمی نوت 8 پرو با تراشه هلیو G90T شرکت مدیاتک عنوان برترین هندست میان‌رده را به خود اختصاص داد.

بهره‌مندی گوشی گیمینگ ایسوس از سخت‌افزار و نرم‌افزار چشمگیر موجب شده این محصول، جایگاه نخست رتبه‌بندی آنتوتو را کسب نماید. با این‌حال هیچ‌کدام از اسمارت‌فون‌های این لیست مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 نیستند. آنتوتو اعلام کرده که در خصوص اسمارت‌فون‌های جدید، اطلاعات کافی وجود ندارد. لذا انتظار می‌رود که این تغییرات ظرف ماه آینده اعمال شده و شاهد حضور عناوین جدیدی از شیائومی، اوپو، ریلمی، نوبیا، سامسونگ و سایر برندها در این فهرست باشیم.

در حال حاضر سامسونگ گلکسی S20 اولترا 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 865، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی قدرتمندترین اسمارت‌فون آنتوتو محسوب می‌شود. این هندست موفق به کسب امتیاز 559781 در بنچمارک آنتوتو شد. گلکسی S20 پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون 865 امتیاز 553735 را کسب کرد. امتیازات مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس 990 اندکی پایین‌تر است.

امتیاز ردمی نوت 8 پرو نسبت به 4 هفته گذشته بدون تغییر باقی‌مانده است. اسمارت‌فون گلکسی A71 با تراشه اسنپ‌دراگون 730 عنوان دوم را به خود اختصاص داد. این دستگاه بهترین امتیاز پردازنده را در میان هندست‌های میان‌رده کسب کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH