ویدیوی جدید هواوی درباره قابلیت‌های منحصربه‌فرد میت Xs را ببینید

هواوی دو هفته پیش، از گوشی تاشو جدید خود یعنی میت Xs رونمایی کرد. طراحی این هندست و میت X یکسان است، اما در ساخت آن از لولای منحصربه‌فرد و نوآورانه Falcon Wing استفاده شده که به دستگاه اجازه حرکت‌های نرم و روان را می‌دهد. هواوی پردازنده داخل میت Xs را به چیپست جدید کایرین 5G 990 ارتقا داده که عملکرد و عمرباتری بهبودیافته‌ای را برای آن به ارمغان آورده است. هواوی همچنین برای بهبود دوام دستگاه، از فلز مایع زیکونیوم برای لولا و دو لایه پلیمید اپتیکال برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است.

حالا هواوی ویدیوی جدیدی را درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی پیشرفته منتشر کرده که نمایشگر تاشو، قابلیت‌های چندکاره سفارشی، پشتیبانی از درگ و دراپ، پنجره‌های شناور و لانچر اپلیکیشن مبتنی بر ژست حرکتی آن را نمایش می‌دهد.

هواوی میت Xs دارای سیستم دوربین چهارگانه Leica با سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی است که به شما اجازه می‌دهد تا در هر لحظه و در هر شرایط نوری عکس بگیرید.

همچنین باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی تاشو می‌تواند با فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی هواوی در عرض فقط ۳۰ دقیقه تا ۸۵ درصد شارژ شود.

قیمت هواوی میت Xs با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا ۲۵۰۰ یورو است.

3 در مورد “ویدیوی جدید هواوی درباره قابلیت‌های منحصربه‌فرد میت Xs را ببینید”

  1. من خودم چندساله دارم از گوشی هوآوی استفاده میکنم الانم nova3i دارم خیلی گوشی های خوبیه. خیلی راضی ام

  2. خخخخ عزیزم فعلا که توی دنیا رکورد فروش رو داشت میزد که امریکا احساس خطر کرد و به بهونه جاسوسی تحریمش کرد ، اما محبوبیتش سر جاش هس ، مثل منکه ۱۱ تومن دادم p30 pro تا هیچ‌گوشی نتونه به گرد پام برسه

  3. به هیچ وجبه هواوی به درد نمی خوره…توی اروپا هم هیچکس برای این چیزها پولش رو حرام نمیکنه….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH