موتورولا وان هایپر

اسمارت‌فون موتورولا One Mid در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

موتورولا اخیرا از اسمارت‌فون موتو G8 رونمایی کرد. این گوشی حالا عضوی از خانواده G8 است که شامل موتو G8 پلاس، موتو G8 پلی و موتو G8 پاور می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این شرکت در حال کار بر روی موتو G8 پاور لایت است. علاوه بر این، موتورولا ظاهرا دو گوشی دیگر به نام‌های +Edge و One Mid معرفی خواهد کرد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره +Edge لو رفته است. مشخصات اصلی One Mid هم به‌تازگی فاش گردیده است. این گوشی امروز در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که برخی از مشخصات آن را آشکار می‌کند.

براساس نتایج گیک‌بنچ 4، موتورولا One Mid در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۲۵۳۴ و ۶۹۶۱ را کسب کرده است. متاسفانه لیست گیک‌بنچ نام پردازنده آن را مشخص نکرده است.

در این لیست ذکر شده است که One Mid در کنار ۶ گیگابایت رم از یک چیپست هشت هسته‌ای کوالکام با فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

اخیرا یک گزارش گفته بود که موتورولا One Mid از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD بهره خواهد برد. این گوشی همچنین بعد از موتورولا One Hyper، دومین هندست موتورولا خواهد بود که دارای دوربین سلفی کشویی یا پاپ‌آپ است. این نشان می‌دهد که One Mid با نمایشگر بدون ناچ معرفی خواهد شد.

براساس شایعات، این گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ اما اشاره‌ای به ظرفیت رم و حافظه آن نشده است.

هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت موتورولا One Mid وجود ندارد. ظاهر شدن این هندست در لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که موتورولا در حال تست داخلی آن است و این می‌تواند به معنای آن باشد که ما در حال نردیک شدن به زمان معرفی آن هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH