ال جی G3 هم ضد آب و ضد گرد و غبار می‌شود

lg-optimus-gj

گزارشی از کره که روز یکشنبه منتشر شد، خبر از این می‌داد که LG G3 ضد آب و گرد و غبار خواهد بود. ظاهرا این ویژگی جدیدا برای پرچمداران اندرویدی مد شده است و همگی به تقلید از اکسپریا Z که در CES 2013 به دنیا معرفی شد از آن پس بدنبال چنین ویژگی بوده‌اند. از آن موقع تمام پرچمداران خود کمپانی سونی ضد آب و و گرد و غبار شدند و سامسونگ هم سال گذشته در مدل گلکسی اس 4 اکتیو خود از این ویژگی بهره برد.

البته مدلهای دیگری هم بودند. مثل موتورولا دروید که در برابر پاشیدن آب مقاوم بود که البته هیچوقت به طور رسمی از سوی سازنده‌اش تایید نشد. اچ تی سی باترفلای، اچ تی سی دروید DNA از دیگر مدلهای مقاوم در برابر پاشیده شدن آب بودند.

در حال حاضر هم گلکسی اس 5 قرار است با گواهینامه IP67 عرضه شود. ال جی جی 3 هم ظاهرا اعلام کرده است با این ویژگی عرضه خواهد شد.

فقط به خاطر داشته باشید که این خبر فعلا فقط در حد حدس و گمان است. البته دور از ذهن هم نیست که چنین اتفاقی بی‌افتد. فقط مساله اینجاست که آیا کاربران به اندازه سازندگان به فکر ضد آب بودن دستگاه‌های خود هستند؟

6 در مورد “ال جی G3 هم ضد آب و ضد گرد و غبار می‌شود”

  1. دوستانی که میگن تقلید از همینجا بی رودربایسی باید بگم از تکنولوژی هیچی نمی فهمن فقط می خوان نظر بدن اگه اینطور که شما میگید باشه فقط یه شرکت باید ماشین تولید کنه یه کشور فقط انرژی هسته ای داشته باشه یه شرکت موبایل تولید کنه این که نمیشه منطق همیشه باید برد با شرکتی باشه که بیشترین امکانات رو تو محصولات با بهترین قیمت عرضه میکنه تا رقابت ایجاد بشه

  2. حالا خوبه این موضوع کاملا صحت نداره 😐
    خوبه الجی همش کپی میکنه که جی 2 یکی از گوشی های نوآورانه بود

  3. کلا سه کمپانی گوشی ساز داریم نوکیا،اپل،سونی بقیه تقلید می کنن.درست زمانی کع سونی ضد اب زد همه سایتها و مردم می گفتن مگه قراره با گوشیمون غواصی کنیم و این قابلیت بدرد نمیخوره و از این حرفا وقتی اپل اثر انگشت گذاشت همه گفتن این کاربردی نیستو براحتی حک میشه وقتی نوکیا قابلیت لمس با هر وسیله و دوربین قوی روی گوشی گذاشت گفتن مگه دوربینه اصلش گوشیه.حالا چی شد بعد دو سال هم ضد اب خوبه هم سنسور اپر انگشت خوبه هم دوربین بالای 5 مگا پیکسل خوبه.ظاهرا بعضیا چشماشونو روی حقایق بستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH