آپدیت رابط کاربری Magic UI 3.0 به‌زودی برای اکثر محصولات آنر عرضه می‌شود

برند آنر به عنوان زیرمجموعه شرکت هواوی اعلام کرد که بروزرسانی رابط کاربری Magic UI 3.0 را از تاریخ 15 مارس (25 اسفند) برای اسمارت‌فون‌های آنر 20، آنر 20 پرو و آنر View 20 منتشر می‌کند. هم‌چنین، رابط کاربری EMUI 10 نیز برای تلفن آنر 9X منتشر می‌شود.

علاوه‌بر این، برند آنر اعلام کرد که رابط کاربری Magic UI 3.0 به صورت آزمایشی برای هندست‌های آنر 10، 10 لایت، 20 لایت، 8X ،9X پرو و V10 منتشر شده است، اما این برند زمان دقیقی را برای انتشار نسخه پایدار آپدیت Magic UI 3.0 مشخص نکرد.

رابط Magic UI 3.0

این رابط کاربری با یک طراحی جدید ارایه شده است که خستگی بصری چشمان کاربر را کاهش و خوانا بودن متن‌ها و عناصر را افزایش می‌دهد. به اضافه، میزان اشباع رنگ‌ها در دو حالت عادی و شبانه نیز به صورت دقیق تنظیم شده است تا کاربر با راحتی بیشتری از تلفن خود استفاده کند.

رابط کاربری Magic UI 3.0 دارای عناصر بصری پیشرفته‌ای بوده و از قابلیت چندصفحه‌ای برای اپلیکیشن Smart Office بهره می‌گیرد.

آنر در بخش نرم‌افزار دوربین رابط کاربری خود نیز تغییراتی را ایجاد کرده است و کاربران می‌توانند قبل از گرفتن عکس، فیلتر‌های موجود را در منظره‌یاب دوربین امتحان کنند. ظاهر اپلکیشن دوربین هم تغییر کرده و زوم کردن برروی اشیا آسان‌تر شده است.

امنیت این رابط توسط سیستم‌عامل خودتوسعه‌یافته Trusted Execution Environment حفظ می‌شود.

1 در مورد “آپدیت رابط کاربری Magic UI 3.0 به‌زودی برای اکثر محصولات آنر عرضه می‌شود”

  1. محمدی مرادی

    از نظر ظاهر از اون زمانی که برند هوآوی اومده ایران و با این برند آشنایی داریم . تا به حال هیچ تغییری تو رابط کاربری نداشته .
    از نظر ظاهر یک طراحی مسخره و ناهماهنگ با سایر قسمت ها و اپلیکیشن هاست .

    بهترین رابط کاربری فقط برای شیائومی – سامسونگ و …

    4
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH