نسخه ویژه اسمارت‌فون هواوی P40 با نام Red Flag عرضه خواهد شد

هواوی همزمان با معرفی پرچم‌داران سری میت و P خود معمولا از یک ورژن ممتاز موسوم به پورش دیزاین با طراحی خارجی سفارشی و امکانات اختصاصی رونمایی می‌کند. هواوی برای گوشی‌های سری P40 نیز با یک کمپانی چینی موسوم به Hongqi همکاری نموده است. برای اطلاع بایستی بدانید که Hongqi یکی از مارک‌های گروه FAW (یکی از تولیدکنندگان چینی خودرو با نام Big Four) به‌شمار می‌رود. این مدل ویژه مشخصا از خودروی Hongqi H9 الهام گرفته است. این محصول در اوایل سال جاری و به‌عنوان پاسخ FAW به مرسدس کلاس S و خودروهای لوکس مشابه معرفی شد.

در ادامه تصویر بنر تبلیغاتی هواوی P40 Red Flag Edition و Hongqi H9 منتشر شده است (Hongqi تحت‌عنوان پرچم قرمز ترجمه شده است). این گوشی دارای رنگ‌آمیزی مشکی بوده و نماد یک اژدهای قرمز در قسمت پشتی آن مشاهده می‌شود.

تصویر هواوی P40 Red Flag Edition همراه با Hongqi H9

این نسخه ویژه بر پایه هندست پیشرفته هواوی P40 پرو و دوربین‌های پنج‌گانه طراحی شده است. ماژول اصلی مجهز به یک حسگر 52 مگاپیکسلی RYYB با اندازه 1.28 اینچ است؛ در حالی‌که دوربین سینمایی فوق‌عریض گوشی از یک حسگر 40 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.5 اینچ بهره می‌گیرد. هر 2 حسگر فوق توسط شرکت سونی تولید می‌شوند. همچنین گوشی مجهز به 2 دوربین زوم یکی از نوع پریسکوپی با زوم 10 برابری و دیگری دارای یک لنز با زوم 3 برابری است.

گوشی‌های سری هواوی P40 در روز 26 مارس معرفی خواهند شد. مدل Red Flag Edition احتمالا تنها در بازار چین عرضه می‌شود؛ اما حداقل یک مدل پورش دیزاین نیز در اختیار مشتریان سایر مناطق جهان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH