ال‌جی عرضه تلویزیون‌های 2020 خود را از این ماه شروع می‌کند

ال‌جی خبر از عرضه تلویزیون‌های 2020 خود داده است. این تلویزیون‌ها شامل سری GX Gallery، مدل‌های OLED ZX Real 8K و تلویزیون‌های 4K Ultra HD می‌شوند. هر کدام از تلویزیون‌های جدید از جدیدترین پورت‌های HDMI مانند eARC و ALLM، که صدا‌ی باکیفیت و ویدیوی بدون تاخیر ارایه می‌کنند، بهره می‌برند. به‌علاوه، ۱۲ تا از این تلویزیون‌ها از فناوری G-Sync انویدیا که تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشد، پشتیبانی می‌کنند.

سری جدید GX Gallery شامل سه سایز تلویزیون ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی می‌شود. به‌گفته ال‌جی این دستگاه‌های OLED دارای طراحی مینیمالیستی هستند. برای مثال، نمایشگر آن‌ها به‌لطف تکنولوژی پنل نوآورانه‌ای که دارند، نیاز به نور پس‌زمینه ندارد. به‌خاطر حذف فناوری نور پس‌زمینه، ضخامت تلویزیون فقط ۲۰ میلی‌متر (مدل ۶۵ اینچی) است که آن را برای آویزان کردن از دیوار، درست مانند یک قاب عکس، عالی می‌کند.

تلویزیون OLED ZX Real 8K در دو مدل 88 OLED ZX و 77 OLED ZX قابل دسترس است. همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد، این دستگاه از محتوای 8K که وضوحی چهار برابر 4K و ۱۶ برابر فول اچ‌دی دارد پشتیبانی می‌کند. ال‌جی در توضیح این مدل‌ها گفته است: برای تضمین تجربه واقعی 8K، تلویزیون‌های ال‌جی توانسته‌اند به استاندارد‌های تعریف‌شده توسط انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده (CTA) برای رزولوشن تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی دست یابند. آن‌ها اولین مدل‌های 8K هستند که شایسته استفاده از لوگوی CTA 8K Ultra HD شده‌اند.

اما در مورد تلویزیون‌های 4K OLED TV باید بگویم که ال‌جی سه سایز ۷۷، ۶۵ و ۵۵ اینچی را برای سری‌های CX و BX عرضه کرده و یک مدل ۴۸ اینچی CX OLED TV را هم در ماه‌های آینده عرضه خواهد کرد. ال‌جی همچنین تلویزیون‌های جدید NanoCell را که شامل هفت دستگاه Real 8K (مدل‌های ۷۵ و ۶۵ اینچی Nano99 ،Nano97 و Nano95 و همچنین مدل ۵۵ اینچی Nano95) هستند معرفی کرده است.

اکثر تلویزیون‌های OLED و 8K NanoCell امسال، از پردازنده هوش مصنوعی جدید نسل سوم Alpha 9 برای بهبود کیفیت تصویر و صدا بهره می‌برند. این پردازنده بر پایه تجربیاتی که ال‌جی از دو نسخه قبلی آن یاد گرفته ساخته شده است.

فروش تلویزیون‌های جدید از ماه جاری در آمریکا و کره‌جنوبی آغاز خواهد شد و بعد از آن نیز در اروپا و سایر مناطق عرضه خواهند شد. قیمت دستگاه‌‌ها هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH