قابلیت ضبط ویدیو 4K با نرخ 60 فریم‌ بر ثانیه بالاخره برای گوشی‌های پیکسل عرضه می‌شود

انجمن XDA Developers در یکی دیگر از کالبدشکافی‌های خود روی فایل‌های APK به شواهدی دست یافتند که نشان می‌دهد گوگل بر روی یک مشخصه بسیار محبوب یعنی قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم‌ بر ثانیه کار می‌کند. اکنون سال‌هاست که این حالت ضبط ویدیویی در دنیای محصولات اندرویدی به‌کار گرفته می‌شود؛ اما گوگل هنوز در اسمارت‌فون‌های پیکسلی خود از این مشخصه بهره نگرفته است.

جالب این‌که کالبدشکافی اخیر روی فایل APK اپلیکیشن منتشر نشده Google Camera 7.4 انجام شده است. ظاهرا این کالبدشکافی بر روی یک اسمارت‌فون پیکسل 4a صورت گرفته است. برخی مدل‌های پیکسلی اساسا از قابلیت جدید ضبط ویدیویی پشتیبانی نخواهند کرد؛ چرا که تراشه آن‌ها از چنین مشخصه‌ای پشتیبانی نمی‌کند. اما قابلیت مذکور احتمالا برای اسمارت‌فون‌های پیکسل 3، پیکسل 3 XL، پیکسل 4 و پیکسل 4 XL ارایه خواهد شد؛ هندست‌هایی که از توان پردازشی کافی برای ضبط ویدیویی 4K با سرعت بالا برخوردار هستند.

تصویر اسکرین‌شات از سورس کد

با وجود یک نگرش کمی بدبینانه‌تر به‌نظر می‌رسد که مشخصه مذکور صرفا در مدل‌های آینده سری پیکسل 5 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. این هندست‌ها در فصل پاییز عرضه می‌شوند و اکنون گوگل فرآیند آماده‌سازی آن‌ها را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH