آپدیت اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی A70s منتشر شد

شرکت سامسونگ آپدیت اندروید 10 را برای تلفن گلکسی A70s منتشر کرد. این شرکت در ماه گذشته نیز بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید 10 را به همراه رابط کاربری One UI 2.0 برای اسمارت‌فون گلکسی A70 در کشور اوکراین عرضه کرد. البته، فقط برخی از کاربران موفق شدند که این آپدیت را قبل از اینکه سامسونگ عرضه آن را به دلایل نامشخصی متوقف کرد، دریافت کنند.

به هرحال، سامسونگ از امروز فرآیند انتشار آپدیت اندروید 10 را برای تلفن‌های گلکسی A70 از سر گرفته است. به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها موفق شدند برخی از مشکلات اساسی آپدیت را حل کرده و آن را مجددا در اختیار کاربران قرار دهند. در این میان امیدواریم که گستره پوشش جغرافیایی این آپدیت در آینده‌ای نزدیک بیشتر شده تا کاربران بیشتری تجربه استفاده از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید را داشته باشند.

اندروید 10 گلکسی A70s

اما در آن سوی کره خاکی، آپدیت اندروید 10 برای کاربران هندوستانی تلفن سامسونگ گلکسی A70s به همراه رابط کاربری One UI 2.0 منتشر شده است. این بروزرسانی با شماره ساخت A707FDDU2BTC2 و حجمی در حدود 2 گیگابایت برای هندی‌ها عرضه شده است. پچ امنیتی ماه فوریه 2020 نیز در این آپدیت قرار دارد.

این آپدیت درحال حاضر فقط به هندوستان محدود شده است، اما انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی در سایر نقاط جهان نیز منتشر شود.

1 در مورد “آپدیت اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی A70s منتشر شد”

  1. سلام
    گوشی من a70 هس
    بعد اپدیت هر برنامه ای رو فورس استپ میزارم خود ب خود باز میشه بعد نیم ساعت جریانش چیه؟؟اگه کسی بلده بگه لطفا
    مثلا میخام نتم باز بزارم ولی واتساپ و غیر فعال کنم که پیام نیاد میزنم فورس استپ ولی بعد نیم ساعت باز میشه خودش و پیام تیک میخوره اگه کسی دلیلش و میدونه بگه لطفا مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH