آنر 30S

تصویر تبلیغاتی اسمارت‌فون آنر 30S برروی برچسب نوشابه Sprite!

شرکت هواوی در سپتامبر سال گذشته میلادی، تلفن آنر 20S را به بازار عرضه کرد و انتظار می‌رود که مدل 30S نیز به زودی رونمایی شود. آنر فعلا هیچ جزییاتی را درباره تلفن جدید خود منتشر نکرده است، اما تصاویر رندر‌های اسمارت‌فون آنر 30S در شبکه اجتماعی Weibo دست به دست می‌شود. براساس تصاویر منتشر شده از پشت تلفن، هندست جدید آنر از یک جایگاه مستطیل شکل برای تعبیه لنز‌های اصلی بهره می‌گیرد.

لازم به ذکر بوده که در این تصاویر تعداد لنز‌های موجود در مجموعه دوربین این تلفن مشخص نیست. اما از آن‌ جایی که مدل 20S دارای سه دوربین بود، انتظار می‌رود که این تلفن نیز حداقل سه لنز داشته باشد.

علاوه‌بر این، با مشاهده رندر‌های مذکور می‌توان متوجه شد که سنسور اثرانگشت آنر 30S در کنار تلفن قرار گرفته است. البته، با توجه با این که مدل قبلی هم از این نوع سنسور استفاده می‌کند، بعید نبود که آنر نیز به همان روش قبلی خود پایبند بماند.

گفته می‌شود که یک پروموشن تبلیغاتی از تلفن آنر 30S برروی برچسب بطری نوشابه Sprite در چین مشاهده شده است. به اضافه، در این پروموشن به پشتیبانی تلفن جدید آنر از شبکه 5G هم اشاره شده است.

آنر 30S

شایعات نشان می‌دهند که هندست جدید برند آنر از تراشه Kirin 820 موجود در تلفن آنر 10X که به زودی معرفی می‌شود، استفاده خواهد کرد. با توجه به ماهیت این تلفن که یک میان‌رده است، احتمال استفاده از تراشه Kirin 990 5G در این تلفن بسیار بعید به نظر می‌رسد.

در آخر به این نکته توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات بیان شده در این مقاله به صورت مستقیم از برند آنر دریافت نشده است و ما نیز نمی‌توانیم صحت آن‌ها را تایید کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH