نسخه جدید پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز قابلیت جدیدی را به سری گلکسی S20 سامسونگ اضافه می‌کند

با انتشار ورژن جدید پیش‌نمایشی اینسایدر ویندوز 10 با شماره ساخت 19582.1001 اکنون اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ و پرچم‌داران سری گلکسی S20 سامسونگ از عملکرد جدید و یکپارچه کپی کردن/ چسباندن (Copy/Paste) بهره‌مند می‌شوند. این مشخصه نشان‌دهنده جدیدترین اقدام در چارچوب همکاری راهبردی میان شرکت‌های مایکروسافت و سامسونگ است و به مالکان جدیدترین دستگاه‌های سامسونگی امکان می‌دهد تا به شکلی یکپارچه قادر به کپی‌برداری و چسباندن متون یا تصاویر میان اسمارت‌فون و کامپیوتر شخصی خود باشند.

گزینه جدید کپی‌برداری و چسباندن روی یک دستگاه PC

به منظور اجرا و بهره‌مندی از این مشخصه جدید، کاربران نیازمند راه‌اندازی اپلیکیشن Microsoft Your Phone بر روی دستگاه موبایلی و متصل نمودن آن به کامپیوتر شخصی خود خواهند بود. بدین منظور سیستم PC بایستی مجهز به آپدیت آوریل 2018 سیستم‌عامل ویندوز 10 یا به‌روزرسانی‌های جدیدتر آن باشد. پست وبلاگ رسمی مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که در حال حاضر مشخصه جدید صرفا در برخی بازارهای منتخب قابل دسترس است؛ اگرچه غول آمریکایی به اسامی این بازارها نیز هیچ اشاره‌ای نکرده است. پس از پایان فرآیند راه‌اندازی، کاربران می‌توانند به حافظه کلیپ‌بورد گوشی خود بر روی کامپیوتر و بالعکس دسترسی داشته باشند.

بعلاوه مایکروسافت از قابلیت ارسال پیام‌های متنی (Rich Communication Service (RCS از کامپیوترهای شخصی متصل شده نیز پشتیبانی می‌کند. امکان خاموش کردن نمایشگر گوشی هنگام اتصال آن به کامپیوتر جهت صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری نیز یکی دیگر از امکانات جدید به‌شمار می‌ر‌ود. هر 2 قابلیت مذکور بر روی دستگاه‌های سامسونگی سازگار با مشخصه Link to Windows قابل دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH