آپدیت اندروید 10 برای سه تلفن سامسونگ گلکسی A6، گلکسی A7 و گلکسی A80 منتشر شد

شرکت سامسونگ آپدیت اندروید 10 را به همراه رابط کاربری One UI 2.0 برای اسمارت‌فون‌های گلکسی A6 (2018)، گلکسی A7 (2018) و گلکسی A80 منتشر کرد. هم‌چنین، شرکت سامسونگ در ماه جاری میلادی، جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری اندروید را برای دو تلفن گلکسی M40 و گلکسی A70s عرضه کرده بود که هم‌اکنون تعداد تلفن‌های به‌روز شده در این ماه به پنج عدد رسید.

بروزرسانی اندروید 10 برای تلفن گلکسی A7 (2018) با شماره نسخه A750FXXU4CTBC و حجمی در حدود 1.3 گیگابایت منتشر شده است. از قابلیت‌های جدید آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A7 (2018) می‌توان به حالت تاریک سراسری سیستم، ژست‌های حرکتی و رابط کاربری جدید اشاره کرد. تمامی این ویژگی‌های به واسطه سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 حاصل شده‌اند.

به علاوه، پچ امنیتی تا 1 مارس 2020 نیز در این آپدیت گنجانده شده است تا سطح امنیت دستگاه افزایش پیدا کند.

به دومین تلفن سامسونگ می‌رسیم؛ جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید با شماره ساخت A600FNXXU5CTB9 به همراه پچ امنیتی مارس 2020 برای کاربران گلکسی A6 (2018) منتشر شد. در حال حاضر هیچ توضیحی در بخش Changelog این آپدیت ذکر نشده است، اما طبق معمول انتظار داریم که تمامی قابلیت‌های اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 برای این تلفن عرضه شوند.

در آن سوی میدان به سراغ عضو جوان‌تری از خانواده تلفن‌های سری سامسونگ گلکسی A رفته‌ایم؛ جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید، یعنی اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 و شماره ساخت A805FXXU4BTC3 برای کاربران تلفن گلکسی A80 عرضه شده است. در این آپدیت قابلیت‌هایی مانند حالت تاریک سراسری، ژست‌های حرکتی جدید، رابط کاربری جدید و نرم‌افزار سلامتی Digital Wellbeing اضافه شده‌اند. اما این نکته را هم به یاد داشته باشید که ویژگی فیلمبرداری از صفحه‌نمایش در آپدیت One UI 2.0 (برای این تلفن) وجود نداشته و سامسونگ آن را به تلفن‌های پرچمدار خود محدود کرده است.

پچ امنیتی نسبتا قدیمی ماه فوریه 2020 نیز در کنار این آپدیت در دسترس کاربران تلفن گلکسی A80 قرار گرفته است.

آپدیت اندروید 10 برای تلفن‌ گلکسی A7 (2018) فعلا در هندوستان منتشر شده است. اما آپدیت گلکسی A6 (2018) و گلکسی A80 در اختیار کاربران فرانسوی این تلفن‌ها قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که طی روز‌ها و هفته‌های آتی، گستره جغرافیایی آپدیت‌های مذکور بیشتر شود. کاربران این تلفن‌ها می‌توانند با مراجعه به منوی تنظیمات تلفن و انتخاب گزینه نرم‌افزار از انتشار یا عدم انتشار این آپدیت برای هندست‌های خود مطلع شوند.

 

9 در مورد “آپدیت اندروید 10 برای سه تلفن سامسونگ گلکسی A6، گلکسی A7 و گلکسی A80 منتشر شد”

  1. علی‌رضا علی‌پور

    اگه گوشیتون آپدیت رو دریافت نکرده به صورت دستی چک کنید و اگه باز هم اوکی نشد میتونید به فروشگاه ها یا تعمیرکارهای معتبر ببرید که براتون اپدیت کنن

  2. علی‌رضا علی‌پور

    با سلام. اگه گوشیتون آپدیت رو دریافت نکرده به صورت دستی چک کنید و اگه باز هم اوکی نشد میتونید به فروشگاه ها یا تعمیرکارهای معتبر ببرید که براتون اپدیت کنن

    1. مجتبی مسکینی

      با سلام. اگه گوشیتون آپدیت رو دریافت نکرده به صورت دستی چک کنید و اگه باز هم اوکی نشد میتونید به فروشگاه ها یا تعمیرکارهای معتبر ببرید که براتون اپدیت کنن

  3. سلام وخسته نباشید،من a7 2018 دارم ولی آپدیت اندروید 10 رو نمیگیره، برای اندروید 9 پس انتشار،ازقسمت بروزرسانی به راحتی دریافت کرد، A750F/DS، به نظرشماچه مشکلی میتواندوجودداشته باشد؟
    باتشکر

        1. علی‌رضا علی‌پور

          شماره مدل گوشیتون رو با آپدیت های سامسونگ مطابقت بدین. در صورتی که میل به آپدیت دارید از کامپیوتر این کارو انجام بدین که برای افراد مبتدی پیشنهاد نمیشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH