بررسی عملکرد هواوی نوا 5T در اجرای بازی‌ها

هواوی نوا ۵ تی یک میان‌رده با مشخصات پرچم‌دارهاست. فقط کافی است بدانیم پردازنده این گوشی، «کایرین ۹۸۰» است که روی گوشی‌های سری میت ۲۰ و پی ۳۰ استفاده شده و دارای ظرفیت‌های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر، کاهش مصرف باتری و افزایش کارایی دستگاه است.

این گوشی در دو مدل با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایت عرضه شده است که ما قصد داریم مدل ۸ گیگابایتی را در این ویدیو از نظر توانایی پردازشی بررسی کنیم. قرارگیری تراشه کایرین ۹۸۰ و این مقدار رم روی یک گوشی به معنای چندوظیفه‌گی و اجرای همزمان چندین اپلیکیشن سنگین بدون اندکی کاهش سرعت و عملکرد است.

در ادامه با ما و بررسی اختصاصی این گوشی جدید هواوی در بخش توانایی پردازشی و اجرای بازی‌ها همراه باشید.

1 در مورد “بررسی عملکرد هواوی نوا 5T در اجرای بازی‌ها”

  1. سلام
    خیلی ممنون از مطالب خوبتون
    لطف میکنید راهنمایی بفرمایید من یه گوشی میخوام در حدود چهار ملیون.لگ نداشته باشه .داغ نکنه. آنتن دهی خوبی داشته باشه. دوربینش مورد قبول باشه به خصوص سلفی. حد پایین نورش خیلی کم باشه تا توی تاریکی مطلق اذیت نکنه. ترجیحا سامسونگ نباشه. خوش استایل باشه و زنونه ترجیحا. این موضوع برام مهمه که گوشی با گذر زمان افت کیفیت پیذا نکنه و قابلیت تعمیر خوبی داشته باشه اینطوری نباشه که یه بار خراب شدنش یعنی خدا حافظی با 4 ملیون پول بی زبون.
    یه سوال هم دارم برای نمایش عکس و فیلم روی تلویزیون به جز بلوتوث راه دیگه ای هم هست که احتیاج به تلویزیون هوشمند نداشته باشه و لطفا اگه قابلیتی را معرفی کردید بفرمایید برا مثال روی چه گوشی هایی هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH