ردمی K30 پرو یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 به‌شمار می‌رود

عرضه اسمارت‌فون ردمی K20 پرو در سال گذشته موفقیت بزرگی برای برند ردمی به‌شمار می‌رفت. این هندست عملا جای خالی باقی‌مانده از سری پوکوفون را پر کرد؛ چرا که مدل 2018 اسمارت‌فون پوکو F1 فاقد هرگونه هندست جانشین بود. نخستین گوشی پرچم‌دار برند ردمی نه‌تنها مجهز به یک پردازنده پرچم‌دار بود؛ بلکه از امکاناتی همتراز با سایر پرچم‌داران بهره می‌گرفت. اکنون مدل جانشین این هندست با نام ردمی K30 پرو احتمالا در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصول ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 طی سال جاری به‌شمار می‌رود.

این اطلاعات توسط یک خبرچین جوان با نام Ishan Agarwal منتشر شده است. امروز وی با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرد که ردمی K30 پرو یکی از ارزان‌ترین هندست‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 یا حتی ارزان‌ترین اسمارت‌فون تولید شده با این تراشه به‌شمار خواهد رفت.

“ردمی K30 پرو احتمالا به یکی از ارزان‌ترین یا حتی ارزان‌ترین اسمارت‌فون مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 تبدیل خواهد شد. تمرکز اصلی در این محصول صرفا روی مقوله قیمت‌گذاری معطوف شده است؛ لذا مشخصات سایر قسمت‌های گوشی نظیر دوربین احتمالا پیشرفت چشمگیری را تجربه نخواهند کرد.” Ishan Agarwal؛ 15 مارس 2020

وی می‌افزاید که ردمی روی مقوله قیمت‌گذاری تمرکز نموده است؛ لذا در مشخصات سایر بخش‌های گوشی از جمله دوربین احتمالا شاهد پیشرفت قابل‌توجهی نخواهیم بود. این پدیده احتمالا چندان تعجب‌آور نیست؛ چرا که گوشی‌های فوق مقرون‌به‌صرفه معمولا با ملاحظات محدودی در برخی حوزه‌ها تولید می‌شوند و این بخش‌ها احتمالا شامل نوع نمایشگر مورد استفاده، فناوری شارژ سریع، ظرفیت باتری و عملکرد دوربین هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به احتمال فراوان ردمی K30 پرو تحت عنوان پوکو F2 در بازار هندوستان عرضه خواهد شد؛ همان‌طور که اسمارت‌فون ردمی K30 4G نیز با نام پوکو X2 در این کشور به فروش رفت. پوکو F1 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 بود و در سال 2018 روانه بازار شد. مدل جانشین این هندست نیز احتمالا با قیمت‌گذاری بسیار مقرون‌به‌صرفه ارائه خواهد شد.

چند روز پیش گزارش شد که ردمی K30 پرو با قیمت‌گذاری پایه بالاتر از 2999 یوان (حدودا 430 دلار) عرضه می‌شود. با این‌حال به باور برخی کارشناسان، این مدل دارای برچسب قیمتی به‌مراتب ارزانتری خواهد بود. بدین‌ترتیب ردمی K30 پرو عنوان ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 را به خود اختصاص خواهد داد.

1 در مورد “ردمی K30 پرو یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 به‌شمار می‌رود”

  1. طراحی عقب گوشی نمیپسندم
    خصوصا اون قسمت آبی رنگ که از کادر دوربین اومده بیرون که از حالت یک دست خارج میشه.
    همچنین روی لبه راست دستگاه شاهد یک برش بزرگ روی قاب برش‌نخورده هستیم که به ما می گوید حسگر اثرانگشت Redmi K30 Pro روی لبه سمت راست دستگاه قرار دارد و من نمیپسندم
    علت این امر بنظر من محتمل بودن LCD برای این گوشی هست
    که امیدوارم LED باشه.
    شما اطلاع دارین که صفحه نمایش گوشی LCD هست یا LED؟

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH