با این روش ساده گوگل پلی استور را بر روی گوشی هواوی خود نصب کنید

همانطور که می‌دانید هندست‌های جدید هواوی به‌خاطر تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت، قادر به استفاده از سرویس‌های موبایلی گوگل نیستند، اما به‌تازگی روش جدیدی برای نصب گوگل پلی استور بر روی این گوشی‌ها پیدا شده است. شما برای این کار نیاز به اپلیکیشن Chat Partner خواهید داشت که حجمی برابر ۱۴۷ مگابایت دارد. البته باید خاطرنشان کنیم که این یک روش غیررسمی است و تضمینی برای کار کردن آن وجود ندارد.

بعد از اجرای اپلیکیشن، به ترتیب بر روی گزینه‌های Repair Now ،Detect Device و بالاخره Activate کلیک کنید. بعد از ری‌استارت کردن گوشی، گوگل پلی استور را بر روی آن مشاهده خواهید کرد. وارد اکانت گوگل خود شوید و کار خود را انجام دهید (شما حالا می‌توانید Chat Partner را پاک کنید). البته اگر خطای “Device is not Play Protect certified” را مشاهده کردید این راهکار را امتحان کنید.

ما این روش را روی هواوی P40 لایت اجرا کردیم و خیلی خوب کار کرد. اما وقتی آن را بر روی هواوی میت 30 پرو تست کردیم، با خطای “not certified” مواجه شدیم و راهکار بالا هم کمکی نکرد. البته گوشی ما یک دستگاه بررسی اولیه بود، بنابراین دستگاه‌های خرده‌فروشی ممکن است رفتار متفاوتی داشته باشند. گزارش‌هایی وجود دارند که نشان می‌دهند این روش بر روی میت 30 پرو و هواوی Y7p کار کرده است.

بار دیگر متذکر می‌شویم که این یک روش غیررسمی برای نصب سرویس‌های گوگل پلی بر روی گوشی‌های هواوی است و هنوز معلوم نیست که تا چه مدت کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH