سامسونگ تولید انبوه حافظه eUFS 3.1 با ظرفیت 512 گیگابایت را آغاز کرد

شرکت سامسونگ در سال گذشته میلادی از حافظه eUFS 3.1 رونمایی کرد. سرعت نوشتن اطلاعات در این نوع حافظه به 410 مگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد که سه برابر سریع‌تر از سرعت نوشتن در حافظه eUFS 3.0 است. گزارشات جدید نشان می‌دهند که تولید انبوه حافظه eUFS 3.1 با ظرفیت 512 گیگابایت در کارخانه سامسونگ آغاز شده است. این نوع حافظه آستانه سرعت تبادل اطلاعات در تلفن‌‌های هوشمند را از 1 گیگابایت‌برثانیه عبور می‌دهد. انتظار می‌رود که این حافظه در پرچمداران آینده مورد استفاده قرار بگیرد.

مقایسه حافظه‌های تولید شده توسط سامسونگ

چئول چوی، معاون ارشد بخش بازاریابی و فروش حافظه سامسونگ درباره این موضوع گفت: “با استفاده از حافظه‌های ذخیره‌ساز جدید، نگرانی‌های کاربران در رابطه با مشکلات کارت‌های معمولی برطرف خواهد شد. استاندارد جدید حافظه بیانگر تعهد مداوم سامسونگ برای پاسخ به نیاز‌های روز افزون سازندگان تلفن‌های هوشمند در جهان است.”

سرعت حافظه جدید eUFS 3.1 با ظرفیت 512 گیگابایت دو برابر بیشتر از سرعت یک کامپیوتر دارای استاندارد SATA و ده برابر سریع‌تر از کارت میکرو اس‌دی UHS-I است. به عبارتی دیگر، مقدار بافر در هنگام تماشای فیلم‌های 8K یا مشاهده تصاویر با سایز بزرگ در تلفن همراه صفر خواهد بود و زمان بسیار کمی برای انتقال داده‌ها صرف می‌شود.

سامسونگ ادعا می‌کند یک انتقال فایل 100 گیگابایتی توسط حافظه eUFS 3.1 حدود یک دقیقه زمان خواهد برد و این در حالیست که زمان فوق در تلفن‌های دارای حافظه UFS 3.0 به چهار دقیقه می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH