8K گلکسی S20 پلاس

ضبط ویدیو 8K از مجمع‌الجزایر لوفوتن توسط دوربین تلفن سامسونگ گلکسی S20 پلاس

تیم مستقلی با نام Christou Visuals با سفر به مدار قطب شمال، تصاویر بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای را از مناظر اطراف مجمع‌الجزایر لوفوتن توسط اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S20 پلاس ثبت کردند. لازم به ذکر است که تلفن‌های سری سامسونگ گلکسی S20 به عنوان اولین تلفن‌های هوشمند از قابلیت فیلمبرداری با وضوح 8K پشتیبانی می‌کنند.

 

این تیم برای ضبط ویدیوی بالا از اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین تلفن استفاده کرده‌اند. البته، برای ثبت برخی از تصاویر از یک گیمبال کمک گرفته شده است. هرچند در این میان، قابلیت بهبودیافته Super Steady سامسونگ کم‌ترین لرزش را برای ضبط ویدیو‌ها در حالت 4K به ارمغان آورد. این قابلیت، قبلا هم در اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S10 مورد استفاده قرار گرفته بود، اما فقط در رزولوشن فول اچ‌دی عمل می‌کرد. موسیقی متن نیز در ویدیو بالا گنجانده شده است.

لوفوتن یکی از شمالی‌ترین مناطق در کره زمین است که 169 کیلومتر آن در مدار قطب شمال قرار دارد. فاصله این منطقه تا قطب شمال 2420 کیلومتر است. تصاویر ضبط شده توسط دوربین گلکسی S20 پلاس بسیار زیبا وچشم‌نواز هستند. البته، می‌توانید برای مشاهده بهتر این ویدیو از تلویزیون‌های 8K کمک بگیرید تا زیبایی این تصاویر را درک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH