اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A41 با نمایشگر اولد و دوربین سه‌گانه معرفی شد

اوایل سال جاری چندین تصویر از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A41 لو رفت و اکنون این هندست به‌طور رسمی در کشور ژاپن معرفی شده است. در واقع اکنون شاهد رونمایی اولیه از این هندست هستیم؛ چرا که بر اساس برنامه‌ریزی زمانی قرار است گلکسی A41 در ماه ژوئن سال 2020 روانه بازار شود.

گلکسی A41 با پیشرفت‌هایی چشمگیر نسبت به گلکسی A40 تولید می‌شود. برتری‌های این محصول نسبت به مدل قدیمی‌تر با نمایشگر بزرگ‌تر 6.1 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس آغاز می‌شود. این نمایشگر کماکان دارای یک ناچ قطره‌ای شکل بوده و از دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند؛ اما اکنون اسکنر اثرانگشت از قسمت پشتی گوشی به زیر نمایشگر آن منتقل شده است. پیکره‌بندی دوربین اصلی گوشی از یک ماژول عمودی بیضی‌شکل برخوردار است؛ در حالی‌که اکثر گوشی‌های جدید سری A مجهز به ماژول‌های دوربین مستطیلی‌شکل هستند. حسگرهای دوربین پیشرفت چشمگیری را تجربه نموده‌اند؛ به گونه‌ای که گلکسی A41 از حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

توان پردازشی گوشی از طریق تراشه هلیو P65 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی مسئولیت تامین انرژی موردنیاز هندست را بر عهده دارد. همچنین گلکسی A41 دارای گواهی حفاظتی IP68 در برابر گردوغبار و آب‌خوردگی است. همچنین این محصول احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ به بازار عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A41 در مدل‌های رنگی آبی، سفید و مشکی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هنوز پیرامون قیمت‌گذاری و عرضه احتمالی این هندست در بازارهای بین‌المللی هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است؛ اما یقینا در آینده‌ای نزدیک، جزئیات بیش‌تری روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH