نسخه مدرن گوشی نوکیا 5310 XpressMusic با امکانات خوب معرفی شد

شرکت HMD به‌طور سنتی هر سال یکی از گوشی‌های کلاسیک نوکیا را بازسازی می‌کند. امسال این قرعه به نام گوشی سال 2007 نوکیا 5310 XpressMusic افتاده و حالا از نسخه مدرن آن یعنی نوکیا 5310 پرده‌برداری شده است.

نوکیا 5310 با طراحی سفید و قرمز رنگ‌اش و یک صفحه‌کلید بزرگتر از نوکیا 5310 XpressMusic، بیشتر شبیه به نوکیا 5200 است. این گوشی دو شکاف بزرگ در بالا و پایین، برای اسپیکرهای استریو دارد. البته یک نسخه مشکی‌رنگ نیز برای آن معرفی شده که همچنان کناره‌های قرمزرنگ را حفظ کرده است. دکمه‌های پلی و ولوم گوشی هم به‌ترتیب در کناره‌های سمت راست و چپ هندست قرار دارند.

نوکیا 5310 از یک نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA در بالای کیبورد الفبایی‌اش بهره می‌برد. در داخل آن از چیپست مدیاتک MT6260A، شش گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه استفاده شذه است. بر روی آن یک شیار کارت MicroSD نیز برای افزایش حافظه تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.

نوکیا 5310 از بلوتوث 3.9، جک صوتی، رادیو اف‌ام و یک دوربین پشت VGA به‌همراه فلاش پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه آن یک باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از طریق پورت MicroUSB شارژ می‌شود. نوکیا 5310 در دو نسخه تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته معرفی شده و به‌گفته HMD از ماه جاری به قیمت ۳۹ یورو قابل‌دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH