تصاویر و مشخصات فنی اسمارت‌فون پایین‌رده آنر Play 9A فاش شد!

Ishan Agarwal به عنوان افشاگر معروف حوزه محصولات دیجیتال، مشخصات فنی و طراحی اسمارت‌فون پایین‌رده آنر Play 9A را فاش کرد. این تلفن به عنوان جانشین هندست Play 8A برند آنر به‌زودی روانه بازار خواهد شد. از مهم‌ترین تغییرات این تلفن هوشمند نسبت به مدل قبلی آن می‌توان به دوربین اصلی بهتر و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

تلفن مقرون‌به‌صرفه آنر Play 9A از یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی IPS با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. یک شکاف قطره‌ای شکل در بالای این نمایشگر به منظور تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

دوربین دوگانه تلفن جدید آنر از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسل و یک ماژول تشخیص عمق 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. یک فلاش LED نیز در میان این دو سنسور قرار دارد. حسگر اثرانگشت خازنی تلفن نیز در بدنه پشتی مشاهده می‌شود.

آنر Play 9A از تراشه Helio P35 به همراه یک رم 4 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. این گوشی در دو گزینه مختلف برای حافظه داخلی (64 یا 128 گیگابایت) روانه بازار خواهد شد. وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار نیز برعهده باتری 5000 میلی‌آمپری آن است، اما سرعت شارژ این باتری در حداکثر حالت به 10 وات می‌رسد.

نرم‌افزار تلفن توسط سیستم‌عامل به‌روز و جدید اندروید 10 به همراه رابط کاربری Magic UI 3.0 برند آنر اجرا خواهد شد. لازم به ذکر است که تلفن جدید برند آنر به دلیل تحریم‌های دولت آمریکا از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل استفاده نخواهد کرد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه در ابعاد 159.07 در 74.06 در 9.04 میلی‌متر و با وزن 185 گرم ساخته شده است.

آنر Play 9A در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت‌گذاری و زمان عرضه این تلفن منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH