سازمان بهداشت جهانی از طریق ربات واتس‌آپی خود پیرامون ویروس کرونا اطلاع‌رسانی می‌کند

به‌دنبال شیوع ویروس کرونا در جهان، سازمان بهداشت جهانی نیز به مقابله با انتشار اخبار نادرست می‌پردازد و این‌کار را با روشی بسیار جالب یعنی یک ربات واتس‌آپی انجام می‌دهد. کاربران می‌توانند تقریبا تمامی پرسش‌های مدنظر خود پیرامون کروناویروس را با ربات در میان گذاشته و از اطلاعات معتبر و به‌روز در این زمینه آگاه شوند.

“به‌ منظور دریافت اخبار جدید از سازمان بهداشت جهانی پیرامون بیماری COVID-19 کافیست شماره تلفن 41798931892+ را در لیست مخاطبان هندست خود ذخیره نموده و پیام WhatsApp@ را ارسال کنید. بدین‌ترتیب فرآیند ثبت‌نام به‌صورت خودکار انجام شده و شما می‌توانید از جدیدترین اخبار و همچنین امکان درخواست اطلاعات بیش‌تر (همانند تصویر زیر) بهره‌مند شوید.” WHO Uganda؛ 20 مارس 2020

بدین منظور تنها کافیست تا با استفاده از شماره تلفن 41798931892+، ربات را به فهرست مخاطبان خود اضافه کنید. سپس با لمس گزینه Join گفتگوی خود را آغاز نمایید. این ربات منوی ساده‌ای را نمایش داده و کاربران با وارد کردن شماره گزینه مربوط به اطلاعات موردنظر خود قادر به دریافت اخبار و اطلاعات مرتبط با شیوع بیماری COVID-19 خواهند بود.

البته کاربران با مراجعه به وبسایت رسمی سازمان بهداشت جهانی قادر به جستجوی اطلاعات موردنیاز خود با تکیه بر روش‌های قدیمی‌تر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH