به‌دنبال شیوع ویروس کرونا برگزاری رویداد گوگل I/O 2020 به‌طور کامل لغو شد

چند هفته پیش شرکت گوگل تصمیم گرفت تا کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان خود موسوم به I/O را لغو نماید. با توجه به نگرانی‌های موجود پیرامون شیوع فراگیر ویروس کرونا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های پیشین قرار بود این رویداد طی ماه مه در ایالت کالیفرنیا برگزار شود. بدین‌ترتیب گوگل از برگزاری مراسم حضوری صرف‌نظر کرد؛ اما کماکان قصد داشت این رویداد را به‌صورت آنلاین برگزار نماید.

با این‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که چنین سناریویی نیز عملی نخواهد شد. غول جستجوگر اخیرا اعلام کرد که برگزاری ورژن آنلاین رویداد گوگل I/O 2020 نیز منتفی شده است. لذا در حال حاضر برگزاری رویداد گوگل I/O به‌طور کامل لغو شده است. با این‌حال کمپانی کماکان نسبت به انتشار به‌روزرسانی‌های آتی اندروید از طریق وبلاگ‌های توسعه‌دهندگان و انجمن‌های ارتباطی متعهد خواهد بود.

طی مدت 2 هفته‌ای که از نخستین اعلامیه لغو مراسم سپری شده است؛ بیماری COVID-19 به یک معضل فراگیر در سراسر جهان تبدیل شد و اکنون شاهد اقدامات بی‌سابقه دولت‌ها برای مهار این چالش اجتماعی هستیم. دولت Bay Area در ایالت کالیفرنیا اقدام به تدوین دستورالعملی برای قرنطینه نموده است. به همین دلیل گوگل تصمیم گرفت تا رویداد I/O را به‌طور کامل لغو نماید. البته نگرانی کمپانی بابت سلامت کارکنان و شاغلان محلی خود نیز در اتخاذ چنین تصمیمی تاثیرگذار بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH