ردمی نوت 9S

شیائومی در یک رویداد آنلاین از اسمارت فون ردمی نوت 9S رونمایی کرد

شرکت شیائومی در رویداد آنلاین خود از اسمارت‌فون ردمی نوت 9S (Redmi Note 9S) رونمایی کرد. به عبارتی دیگر، این تلفن همان هندست ردمی نوت 9 پرو است که مدتی پیش در هندوستان معرفی شده بود. البته، نباید آن را یک نسخه تکراری نامید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مشخصات و قابلیت‌های این تلفن را به صورت کامل به شما معرفی کنیم.

ردمی نوت 9S

ردمی نوت 9S از یک پنل IPS LCD با اندازه 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل به همراه نسبت ابعاد 20:9 استفاده می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که میزان روشنایی این نمایشگر در حداکثر میزان خود به 450 نیت می‌رسد.

این پنل از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند و مطابق استاندارد TÜV Rheinland میزان کمی از نور آبی در آن تولید می‌شود. نمایشگر ردمی نوت 9S از حفره پانچ شده برای دوربین سلفی استفاده می‌کند که شیائومی آن را Tiny DotDisplay نامیده است. این صفحه‌نمایش توسط پوشش گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. این شیشه پنل پشتی تلفن را هم پوشش می‌دهد.

ردمی نوت 9S

درون بدنه تلفن تراشه اسنپدراگون 720G به همراه رم 4 یا 6 گیگابایتی وجود دارد. این تلفن در دو گزینه پیکربندی حافظه داخلی با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت روانه بازار می‌شود. مقدار حافظه داخلی نیز توسط کارت microSD قابل افزایش است. وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون و مادون قرمز نیز می‌تواند خبر خوبی برای هواداران شیائومی باشد.

ردمی نوت 9S

جایگاه مربعی شکل این تلفن میزبان چهار دوربین است. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، یک ماژول التراواید 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسل به همراه سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی درون ماژول دوربین اصلی ردمی نوت 9S قرار گرفته است که تصاویر پرتره باکیفیت‌تری ثبت می‌کند.

فضای بریده شده صفحه‌نمایش تلفن جدید شیائومی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این دوربین توانایی ضبط فیلم‌های آهسته با نرخ 120 فریم‌برثانیه را دارد.

ردمی نوت 9S

باتری 5020 میلی‌آمپری این گوشی انرژی مورد نیاز سخت‌افزار‌ها را فراهم می‌کند. وزن تلفن نیز به دلیل باتری بزرگ‌تر به 209 گرم رسیده است. سرعت شارژ باتری تلفن در حداکثر میزان به 18 وات می‌رسد اما شیائومی یک شارژر 22.5 واتی درون جعبه تلفن قرار داده است.

ردمی نوت 9S

سنسور اثرانگشت این تلفن از بدنه پشتی به دکمه پاور دستگاه منتقل شده است که یک مورد مثبت به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه به سوی استفاده از حسگرهای اثرانگشت کناری در محصولات اقتصادی خود حرکت می‌کنند.

ردمی نوت 9S با قیمت 165 یورو برای نسخه پایه (4/64 گیگابایت) و 190 یورو برای نسخه برتر (6/128 گیگابایت) در مالزی عرضه خواهد شد. هم‌چنین، تلفن جدید شیائومی در فروشگاه اینترنتی Aliexpress با قیمت 249 و 279 دلار به بازار جهانی عرضه می‌شود. فروش این گوشی از تاریخ 7 آوریل (19 فروردین) آغاز خواهد شد.

شیائومی در پایان رویداد آنلاین خود از نسخه محدود MFF ردمی نوت 9S نیز رونمایی کرد که نمادی برای گرامی‌داشت دهمین سالگرد تاسیس Mi Fan Festival در پشت تلفن نقش بسته است.

ردمی نوت 9S

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH