تصاویر تلفن میان‌رده سامسونگ گلکسی A71 5G در وب‌سایت TENNA رویت شد

لیست وب‌سایت TENNA با تصاویری از اسمارت‌فون میان‌رده سامسونگ گلکسی A71 5G به‌روز شد. طراحی این دستگاه ما را شگفت‌زده نکرد، زیرا تغییرات زیادی در این بخش مشاهده نمی‌شود. در واقع، فقط وزن و ابعاد آن نسبت به مدل 4G خود تغییر کرده است. البته، باید تا زمان عرضه این تلفن به بازار منتظر ماند تا بتوان از تفاوت‌های ظاهری آن سخن گفت. به نظر می‌رسد که رنگ مشکی این تلفن نیز همانند نسخه قبلی است.

اصلی‌ترین تغییر در داخل بدنه تلفن رخ داده است؛ یک تراشه اگزینوس 980 با مودم 5G یکپارچه، وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. احتمال می‌رود که عملکرد گلکسی A71 5G نسبت به مدل 4G کمی بهتر باشد، زیرا تراشه موجود در این اسمارت‌فون از دو هسته Cortex-A77 به جای هسته A76 موجود در تراشه اسنپدراگون 730G استفاده می‌کند. لازم به ذکر بوده که مدل 4G به تراشه شرکت کوالکام مجهز شده است.

به نظر می‌رسد که یکی دیگر از موارد عدم تغییر در این تلفن ظرفیت باتری آن است. با توجه به این که وب‌سایت TENNA ظرفیت معمولی یا حداقل آن را به ما نشان می‌دهد، نمی‌توان انتظار داشت که گلکسی A71 5G به یک باتری قدرتمند‌تر مجهز شده باشد. پشتیبانی از اینترنت 5G در این گوشی نیز تاثیر به‌سزایی در عمر باتری خواهد داشت.

انتظار می‌رود که هندست جدید سامسونگ در بازارهای سراسر نقاط جهان به فروش برسد و مختص بازار‌های مختلف نباشد. با توجه به این که گلکسی A71 5G تاییدیه آژانس‌هایی مانند TENNA و 3C چین را دریافت کرده است، این فرضیه مطرح می‌شود که سامسونگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای معرفی آن منتطر زمانی مناسب خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH