تعداد کاربران فعال سرویس‌های موبایلی هواوی به 400 میلیون نفر رسید

ریچارد یو، مدیر اجرایی گروه مشتریان هواوی، در جریان رویداد رونمایی از سری P40، گزارشی از اهداف نرم‌افزاری این شرکت برای سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) ارایه داد. این سرویس‌ها که قرار است جایگزین سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) شوند، شامل اپلیکیشن‌هایی مانند اپ‌گالری، هواوی ویدیو، هواوی موزیک و کیف پول هواوی می‌شوند و حالا هر ماه توسط بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال از ۱۷۰ کشور دنیا استفاده می‌شود.

یو همچنین گفت که در حال حاضر بیش از ۱.۳ میلیون توسعه‌دهنده در حال ارایه اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و سایر ابزارهای نرم‌افزاری برای دستگاه‌های هواوی هستند. هواوی همچنین با شرکای داخلی و خارجی خود برای فراهم کردن محتوای مناسب برای کاربران همکاری می‌کند. این شرکت برای مثال در حال کار با رسانه‌های ورزشی و خبری انگلیس مانند ساندی تایمز، News UK و Talksport است.

در بخش ویدیو، هواوی با کمپانی‌هایی مانند Universal Pictures ،Sony Pictures Entertainment ،Paramount ،BBC Studios و سایر کانال‌های برتر تولیدکننده محتوا همکاری می‌کند تا کتابخانه محتوای خود را توسعه دهد. در بخش موزیک نیز هواوی مشغول همکاری با گروهایی مانند Warner Music Group ،Sony Music و Universal Music Group است.

ریچارد یو بار دیگر بر تصمیم هواوی برای همکاری نزدیک با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن تاکید ویژه‌ای کرد و صمیمانه از آن‌ها دعوت نمود که به اکوسیستم HMS بپیوندند.

با اینکه همه این اقدامات در جهت استراتژی هواوی برای ارایه راهکارهای جایگزین برای اکوسیستم اپلیکیشن‌های گوگل، عالی هستند، اما تنها گذشت زمان ثابت خواهد کرد که این اقدامات تا چه اندازه موثر و مفید بوده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH