تصویر آنر 30 از به‌کارگیری دوربین مشابه هواوی P40 و سنسور 50 مگاپیکسلی حکایت دارد

در صورت صحت آخرین اطلاعات لو رفته توسط یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks@، اسمارت‌فون آنر 30 از جنبه سخت‌افزار دوربین شباهت بسیار زیادی به پرچم‌دار هواوی P40 خواهد داشت. این خبرچین اقدام به انتشار جزئیاتی جالب همراه با تصویری از نمای کلی آنر 30 کرد. البته این تصویر احتمالا 100 درصد دقیق نیست.

دوربین اصلی از یک حسگر 50 مگاپیکسلی IMX7xx شرکت سونی با فناوری خوشه‌بندی پیکسلی 4 در 1 استفاده خواهد کرد. در نتیجه این حسگر مجهز به پیکسل‌های 2.24 میکرونی خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این حسگر مشابه نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون هواوی P40 (با پیکسل‌های کمی درشت‌تر) نیست؛ اما اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان داد که این حسگر غول‌پیکر کماکان از اندازه چشمگیر 1/1.3 اینچی برخوردار است. بعلاوه این حسگر از مشخصه فوکوس خودکار تمامی پیکسل‌ها (Full Pixel) پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که هواوی از آن تحت عنوان فوکوس خودکار Octo Pixel (ورژن پیشرفته‌تر فوکوس خودکار 2 پیکسلی) یاد کرده است.

تصویر کلی و مشخصات دوربین آنر 30

دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی نیز از تکنیک خوشه‌بندی پیکسلی پشتیبانی کرده و در نتیجه از پیکسل‌هایی به‌مراتب بزرگتر (2.8 میکرونی) برخوردار است. نهایتا دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی نیز از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی خواهد کرد. مجددا بایستی خاطرنشان کرد که تصویر فوق احتمالا کاملا دقیق نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد که طراحی آن با تصویر آنر 30S در پوسترهای رسمی شباهت فراوانی دارد. لذا صحت این تصویر نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. آنر 30S مجهز به پیکره‌بندی دوربین متفاوتی بوده و از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین مشابه با قابلیت زوم 3 برابری بهره می‌گیرد. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه کایرین 820 تامین خواهد شد. همچنین آنر 30S از فناوری شارژ سیمی 40 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اسمارت‌فون آنر 30 احتمالا مجهز به تراشه سریع‌تری بوده و از فناوری شارژ 40 واتی مشابه پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که این هندست در روز 30 مارس و همزمان با اسمارت‌فون آنر 30S معرفی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH