سونی واحدهای موبایل، دوربین و Home Entertainment خود را ادغام می‌کند

سونی در حال ایجاد تغییرات سازمانی اساسی در واحدهای الکترونیکی خود است. این واحدها که شامل Mobile Communication ،Imaging Products & Solutions و Home Entertainment & Sound می‌شوند قرار است از اول ماه آوریل در واحدی به نام “Sony Electronics Corporation” ادغام شوند.

این اقدام بدین معنی است که کسب‌وکارهای موبایل، دوربین‌ها و دستگاه‌های صوتی و تصویری سونی تحت نظارت یک شرکت خواهند بود. هدف از انجام این کار، ادغام کردن محصولات مختلف (اما مرتبط)، بهینه کردن ساختار داخلی شرکت و رقابتی‌تر کردن آن بیان شده است.

همچنین قرار است تلاش‌های مهندسی، تهیه تجهیزات، لجستیک، تولید، بازاریابی و فروش‌های جهانی این واحدها با هم ترکیب شوند تا هرچه بیشتر به تقویت آن‌ها و افزایش سودهی‌شان کمک شود.

واحد Sony Interactive Entertainment که کنسول‌های پلی‌استیشن را تولید می‌کند و بازی‌ها را برای آن‌ها توسعه می‌دهد، تنها واحد الکترونیکی سونی است که مستقل باقی خواهد ماند. این واحد از نظر مالی تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.

واحد سنسورهای تصویربرداری و واحد تجهیزات پیشرفته (دوربین استودیوها، تجهیزات پخش و غیره) سونی هم تحت‌تاثیر این تغییرات سازمانی قرار نگرفته‌اند. سایر کسب‌وکارهای سونی مانند موزیک و فیلم، پزشکی و مالی نیز بخشی از این تغییرات نبوده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH