به‌روزرسانی One UI 2.1 احتمالا برای هندست‌های گلکسی S9 و نوت 9 عرضه نخواهد شد

اوایل ماه جاری اخباری منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ ظاهرا در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 2.1 برای هندست‌های گلکسی S9، گلکسی S9 پلاس و گلکسی نوت 9 است. این اطلاعات بر اساس پست منتشر شده توسط یکی از نمایندگان سامسونگ در انجمن رسمی کره‌ای شرکت گردآوری شده است.

در عین‌حال پست متفاوتی که توسط یک نماینده دیگر در همین انجمن منتشر شد، نشان می‌دهد که در مقطع کنونی سامسونگ جهت عرضه رابط کاربری One UI برای مدل‌های پرچم‌دار سال 2018 خود هیچ برنامه‌ای ندارد. البته در آینده این تصمیمات می‌توانند دستخوش تغییر شوند؛ اما با توجه به نحوه تمرکز کمپانی بر انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی، 2 سال پس از عرضه اولیه گوشی به‌نظر می‌رسد که انتشار به‌روزرسانی One UI چندان محتمل نخواهد بود.

One UI 2.1 جدیدترین ویرایش رابط کاربری اختصاصی سامسونگ برای سیستم‌عامل اندروید به‌شمار می‌رود. این ورژن همزمان با رونمایی از اسمارت‌فون‌های گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا معرفی شد. نهایتا هفته گذشته نیز آخرین ویرایش One UI برای هندست‌های گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی نوت 10 منتشر شد. با توجه به شناسه ورژن جدید می‌توان پی برد که این ویرایش در واقع یک به‌روزرسانی جزئی برای رابط کاربری One UI 2.0 محسوب می‌شود. این ویرایش برای کلیه هندست‌های سامسونگی دریافت‌کننده به‌روزرسانی اندروید 10 از جمله گلکسی S9، گلکسی S9 پلاس و نوت 9 منتشر شد.

بنابراین اگرچه One UI 2.0 احتمالا به‌عنوان آخرین رابط کاربری عرضه شده برای این هندست‌ها قلمداد می‌شود؛ اما محرومیت از دسترسی به One UI 2.1 واقعا مشکل بزرگی به‌شمار نخواهد رفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها و با توجه به رویکرد سابق سامسونگ، عرضه به‌روزرسانی اندروید 11 برای محصولات سال 2018 کمپانی کره‌ای امری بعید به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH