مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی را برای مرورگر اج معرفی کرد

مایکروسافت امروز با برگزاری یک رویداد مجازی، برنامه مایکروسافت 365 Personal and Family را معرفی کرد. این شرکت همچنین چند قابلیت جدید برای مرورگر اج معرفی نمود.

اول اینکه، ویژگی Collections به‌زودی برای موبایل هم ارایه می‌شود. از آنجاییکه Collections دستگاه‌های مختلف را همگام‌سازی می‌کند، شما قادر به دیدن، مدیریت و اضافه کردن مجموعه‌های خود از دستگاه‌های اندرویدی و iOS خواهید بود. این قابلیت در اواخر بهار امسال عرضه می‌شود.

قابلیت جدید دیگر، Smart Copy نام دارد که به شما اجازه می‌دهد تا محتوا را در عین حفظ فرمت متن آن، کپی و پیست کنید. این بدین معنی است که با انجام کپی و پیست، لینک‌ها، فونت و سایر ویژگی‌های متن همچنان حفظ خواهد شد. این قابلیت ماه آینده در کانال‌های اینسایدر اج ارایه می‌شود.

قابلیت دیگر، Password Monitor است و برای این منظور طراحی شده تا در صورت نمایش پسوردتان در دارک وب، آن را به شما اطلاع دهد. این قابلیت تا زمانی که گزینه autofill را روشن کرده باشید کار خواهد کرد. شما داشبورد جدیدی را در تنظیمات مرورگر اج خواهید یافت که لیستی از همه پسوردهای استفاده‌ شده را نشان می‌دهد. Password Monitor در چند ماه آینده برای کانال‌های اینسایدر ارایه می‌گردد.

یک تغییر جالب در مرورگر اج اینکه مایکروسافت پشتیبانی از تب‌های عمودی را به آن اضافه کرده است. بنابراین شما قادر خواهید بود همه تب‌های خود را در یک طرف نمایشگر تنظیم کنید؛ هرچند که مشخص نیست آیا امکان انتخاب هر دو طرف نمایشگر وجود خواهد داشت یا نه (تصویر، سمت چپ را نشان می‌دهد). این قابلیت در طی ماه‌های آینده در کانال‌های اینسایدر عرضه خواهد شد.

قابلیت‌های دیگری که مایکروسافت معرفی کرد شامل ایجاد بهبود در حالت InPrivate، بهبودهایی برای Immersive Reader و Give with Bing و اجازه پخش نتفلیکس با کیفیت 4K می‌شوند. همه این قابلیت‌ها هم اکنون قابل دسترس هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH