نرخ رفرش گلکسی S20

با این اپلیکیشن نرخ رفرش نمایشگر تلفن‌های گلکسی S20 به 96 هرتز افزایش می‌یابد!

اسمارت‌فون‌های سه‌گانه سامسونگ گلکسی S20 از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند. نرخ رفرش صفحه‌نمایش این تلفن‌ها به عنوان اولین هندست‌های سامسونگ در حداقل مقدار خود به 60 هرتز می‌رسند. اما برخلاف اسمارت‌فون‌های دیگر که همانند پرچمداران سامسونگ از نرخ رفرش بالایی استفاده می‌کنند، سامسونگ در این گوشی‌ها هیچ حد وسطی برای این نرخ در نظر نگرفته است. بنابراین، کاربران فقط می‌توانند نرخ 60 یا 120 هرتزی برروی این تلفن‌ها در اختیار داشته باشند. اما گزارش جدیدی توسط یکی از کاربران انجمن توسعه‌دهندگان XDA منتشر شده است که نشان می‌دهد نمایشگر تلفن‌های گلکسی S20 به صورت مخفی از نرخ رفرش 96 هرتز هم پشتیبانی می‌کند.

این قابلیت توسط ADB (Android Debug Bridge) فعال می‌شود، اما کاربری با نام SatySatsZB در انجمن XDA اپلیکیشنی را به منظور انتخاب نرخ رفرش 96 هرتزی نمایشگر تلفن‌های گلکسی S20 منتشر کرده است تا کاربران بتوانند این نرخ را برروی صفحه‌نمایش تلفن خود انتخاب کنند.

به یاد داشته باشید که این نرخ همانند نرخ 120 هرتز فقط در رزولوشن +1080p پشتیبانی می‌شود. شما می‌توانید از اپ TestUFO برای اطمینان از تغییر نرخ رفرش نمایشگر استفاده کنید. به نظر می‌رسد که مصرف باتری دستگاه در هنگام انتخاب حالت 96 هرتز نسبت به 120 هرتز کم‌تر باشد، البته، این مورد هنوز آزمایش نشده است.

طبق تست‌های قبلی ما، تلفن‌های گلکسی S20 الترا و S20 پلاس در حالت 120 هرتز با رزولوشن 1080p حدود 10 ساعت روشن ماندند. این زمان در تلفن گلکسی S20 به 7 ساعت کاهش یافت.

در این میان، برخی از کاربران انجمن Reddit نسبت به مشکلات استفاده از حالت 96 هرتزی برروی مدل‌های اگزینوس تلفن‌های گلکسی S20 هشدار می‌دهند. البته، برخی دیگر از کاربران نسبت به آن هیچ نارضایتی نداشته‌‌اند. توجه داشته باشید که شما با استفاده از راه‌حل‌های غیررسمی، تلفن خود را در معرض انواع خطرات قرار داده‌اید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH