اکس ‌باکس وان سرانجام به فروش پلی استیشن 4 نزدیک شده است

3

ظاهرا ماه فوریه برای کنسول مایکروسافت ماه خوبی بوده است زیرا در این ماه اکس ‌باکس وان سرانجام به فروش پلی استیشن 4 نزدیک شده است.

پس از شکست شدید اکس باکس وان در ماه نخست سال 2014 در برابر رقیب نیرومند خود یعنی  پلی استیشن 4 این شرایط در ماه فوریه بهبود یافته است و اکس باکس وان در ماه فوریه در مقابل هر ده عدد پلی استیشن 4 توانسته است 9 دستگاه فروش داشته باشد. این آمار بر اساس بررسی قیمت فروش شرایط متفاوتی خواهد یافت و هر دو کنسول تقریبا به فروشی یکسان دست یافته‌اند زیرا قیمت اکس باکس وان 100 دلار بالاتر از پلی استیشن 4 است.

در ماه فوریه مایکروسافت موفق شده است که در بازار داخلی آمریکا 258 هزار دستگاه از این کنسول را به فروش برساند ولی نکته حالب اینجاست که سونی حتی در خانه حریف نیز فروش بیشتری را برجای نهاده است که می‌توان دلیل آن را تاکید بیشتراز حد مایکروسافت بر روی محتوای تحت وب و سخت‌گیری‌های بیش از حد در زمینه عدم استفاده مشترک از بازی‌ها بر روی دو دستگاه دانست که تا حدی برای بسیاری از گیمرها برخورنده است.

2 در مورد “اکس ‌باکس وان سرانجام به فروش پلی استیشن 4 نزدیک شده است”

    1. حالا برام مهم نیستا که منفی دادن ولی خدا وکیلی چرا؟
      یعنی دروغ گفتم.آخه آدم بفهم عزیزم که منفی برای مخلفت با یک ابراز عقیده خوب انسان من که ابراز عقیده نکردم خبر مشکل داره بعد از E3 اون زمان دان متریک بود گفت همه چی فرت و بعدشم گفت اصن شما پروفایلتو بردار ببر خونه رفیقت اون جا همه ی بازیهات هست.خو بدبختی اینه که نمیدونی بعد میای منفی میدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH