شیائومی از ساعت‌های هوشمند سری Mi Kids Watch 4 با نمایشگر اولد رونمایی کرد

امروز شیائومی از 2 اسمارت‌واچ جدید مخصوص کودکان با نمایشگرهای آمولد بزرگ، قابلیت اتصال 4G و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق حداکثر 20 متری رونمایی کرد. اکنون امکان پیش‌سفارش Mi Kids Watch 4 و 4 پرو فراهم شده است و فروش این ساعت‌ها طی 5 روز آینده آغاز خواهد شد. شیائومی Mi Kids Watch 4 مجهز به یک نمایشگر آمولد مستطیلی شکل با اندازه 1.78 اینچ و رزولوشن 368×448 پیکسل است. این نمایشگر از طریق یک روکش گوریلاگلس 3 محافظت می‌شود. توان پردازشی این ساعت از طریق پلتفرم Qualcomm Wear 2500 تامین خواهد شد. همچنین امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف شامل برنامه‌های چت، اپلیکیشن‌های یادگیری و مواردی از این دست وجود دارد.

دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت فوقانی نمایشگر برای برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی قابل استفاده است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر فضای جلویی را نشانه می‌گیرد؛ لذا کودکان با استفاده از ساعت‌های خود قادر به ثبت تصاویر خواهند بود.

البته تماس‌های ویدیویی در بستر شبکه 4G برقرار می‌شوند. همچنین از تماس‌های VoLTE صرفا صوتی نیز پشتیبانی می‌شود. ساعت جدید به منظور کاهش هزینه داده مجهز به اتصال وای‌فای b/g/n است. این محصول دارای یک eSIM بوده و از کلیه سرویس‌دهنده‌های مخابراتی بزرگ چین پشتیبانی می‌کند. این ساعت فاقد GPS داخلی است؛ اما به منظور محاسبه موقعیت خود حتی در فضاهای مسقف (نظیر فروشگاه‌ها) نیز از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد. این محصول مجهز به تراشه NFC است؛ لذا استفاده از آن برای پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی در چین امکان‌پذیر خواهد بود. باتری 920 میلی‌آمپرساعتی دستگاه احتمالا برای مدت 8 روز در حالت استندبای دوام خواهد آورد.

شیائومی Mi Kids Watch Pro به منظور موقعیت‌یابی دقیق‌تر و ردیابی مطمئن‌تر مجهز به سیستم مکانیابی GPS پیشرفته و 2 بانده (L1+L5) است. همچنین به منظور ثبت تصاویری با کیفیت بالاتر، رزولوشن دوربین جلویی ساعت به 8 مگاپیکسل ارتقاء یافته است.

شیائومی Mi Kids Watch 4 در رنگ‌های صورتی و آبی

هر 2 ساعت با رنگ‌های صورتی و آبی قابل خریداری بوده و از لحاظ طراحی خارجی کاملا یکسان به‌نظر می‌رسند. مدل معمولی Mi Kids Watch 4 با برچسب قیمتی 900 یوان (125 دلار) و نسخه پرو با قیمت‌گذاری 1300 یوان (185 دلار) روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH