این بار با خوک‌های خشمگین حمله کنید!

پس از موفقیت فراوان شرکت Rovio در ساخت بازی پرندگان خشمگین، حال خبر می‌رسد که بازی خوک‌های خشمگین نیز ساخته خواهد شد و این موجودات همیشه کتک خور! این بار در صدد انتقام بر آمده و به سمت پرندگان حمله‌ور خواهند شد.

ظاهرا این عنوان جدید تا قبل از کریسمس روانه بازار خواهد شد و سبک بازی نیز همچون قبل خواهد بود و گیمر اناع مختلفی از خوک‌ها با توانایی‌های گوناگون را در اختیار خواهد داشت. البته یک ایده دیگر در ساخت این بازی، دفاع کردن خوک‌ها از تخم‌هایی است که از پرندگان دزدیده‌اند و بدین خاطر این تخم‌ها را درون منجنیق گذاشته و به سمت پرندگان پرتاب می‌کنند (که در این حالت خبری از خوک‌های پرنده نخواهد بود!). البته Rovio هنوز به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده است (ظاهرا شمردن پول‌های فراوانی که از پرندگان خشمگین نصیبش شده، فرصت چنین کاری را به آن‌ها نمی‌دهد!).

پیش از این اعلام شده بود که انیمیشن بازی پرندگان خشمگین نیز به زودی ساخته خواهد شد و به نظر می‌رسد Rovio قصد دارد تا تبدیل به یک Disney دیگر در دنیا شود. برای این امر، Rovio احتیاج به گسترده کردن رویه فعلی خویش دارد، امری که ظاهرا این شرکت به خوبی در پیش گرفته است و خود را در مسیر درستی قرار داده است.

2 در مورد “این بار با خوک‌های خشمگین حمله کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH