دیتا پروژکتور جیبی Pico PK301 Optoma

به تازگی شرکت اپتما، دیتا پروژکتور جیبی جدید و قابل رقابت با دیتا پروژکتورهای بزرگی را ارائه کرده است که حتی در نور روز با کیفیت تصویر فوق‌العاده عالی خود، نقطه عطفی را برای دستگاه‌هایی با این اندازه رقم زده است. یک ویدئو پروژکتور جیبی بسیار زیبا و قدرتمند از کمپانی اپتما مدل Pico PK301 نسل جدید دیتا پروژکتورهای جیبی است که همچون رقیب خود (V50) با افزایش میزان شدت روشنایی تا 50 لومنز، امکان استفاده در محیط‌های نسبتا روشن‌تر را فراهم نموده است. وضوح تصویر بالا، ورودی HDMI و پشتیبانی از حافظه SD Card از دیگر ویژگی‌های این ویدئو پروژکتور جیبی مدرن است.
این پروژکتور جیبی قابلیت نمایش تصاویر ویدئویی و دیجیتالی از کامپیوتر، گوشی موبایل، مدیا پلیر، دوربین دیجیتالی، PDA و هر دستگاهی که خروجی RCA داشته باشد را داراست. از ویژگی‌های این دیتا پروژکتور می‌توان به کیفیت بالای تصویر با فناوری DLP و لامپ LED اشاره کرد. در این دستگاه شگفت انگیز برای اتصال به انواع پلیرها کابل کامپوزیت مخصوصی در نظر گرفته شده و در یک طرف پین کوچک صدا-تصویر وجود دارد که داخل پورت پروژکتور وصل می‌شود. در طرف دیگر، کابل‌های سه سره معروف RCA تعبیه شده که به گوشی تلفن همراه، DVD Player ،iPOD ،VCR و دوربین‌های دیجیتال وصل می‌شود.
این دستگاه انرژی خود را از طریق باتری تامین می‌کند، تصاویر را تا اندازه 120 اینچ نمایش می‌دهد و مجهز به کنترل از راه دور جهت کاربری و نمایش آسان تصاویر است.

[box type=”info”]حافظه داخلی: ابعاد (طول، عرض، ضخامت): 120×60×16 میلی‌متر، وزن: 250 گرم، 128 مگابایت، کنتراست : 1:2000، وضوح تصویر واقعی: 480×854 پیکسل، شدت روشنایی: 50 انسی لومنز، شارژ باتری: 1.5 ساعت[/box]

2 در مورد “دیتا پروژکتور جیبی Pico PK301 Optoma”

  1. مهدی امیری

    با سلام
    متشکر از اطلاعاتتون
    لطف بفرمایید و قیمت این محصول و کیفیت خرید آن را در اینترنت نیز توضیح بدهید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH