ایسوس از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG رونمایی کرد

ایسوس از لپ‌تاپ‌های جدید سری ROG رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها دارای طراحی شاسی جدید، کیفیت بالا و سخت‌افزار گیمینگ به‌روزشده هستند. لپ‌تاپ Zephyrus Duo 15 با نمایشگر ثانویه لمسی منحصربه‌فردش، امسال همه توجهات را به خودش جلب کرد. لپ‌تاپ ROG Strix G15 Electro Punk نیز با رنگ‌بندی‌های خاص‌ و مجموعه‌ای از وسایل جانبی در مرکز توجهات قرار داشت. در کل می‌توان گفت که امسال لپ‌تاپ‌های نازک Zephyrus، قدرتمندتر و قابل‌حمل‌تر از قبل شده‌اند و برای کسانی که به دنبال کسب افتخارات در ورزش‌های الکترونیکی هستند، لپ‌تاپ‌های سری ROG Strix SCAR عملکردهای استانداردی را ارایه می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های جدید ROG از پردازنده‌های نسل دهم اینتل و کارت‌های گرافیکی سری RTX 20 انویدیا بهره می‌برند

لپ‌تاپ‌های جدید ROG ایسوس به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. این پردازنده‌ها با داشتن هشت هسته و شانزده رشته پردازشی قادر هستند به‌راحتی نیازهای کاربران در رابطه با ایجاد محتوا یا گیمینگ را برآورده سازند. نکته مهم در مورد چیپست‌های نسل دهم اینتل این است که آن‌ها می‌توانند به سرعت‌های کلاک تا ۵.۳ گیگاهرتز دست یابند. لپ‌تاپ‌های جدید ROG همچنین از حافظه رم سریع‌تری نیز بهره می‌برند. با اینکه پردازنده‌های نسل دهم اینتل به‌طور پیش‌فرض برای رم 2933MHz DDR4 ساخته شده‌اند، اما مدل‌های ROG با هشت هسته پردازشی، از حافظه رم DDR4-3200 که ۱۰ درصد سرعت بیشتری دارد، استفاده می‌کنند.

گیمرها به خوبی می‌دانند که هیچ قطعه‌ای به اندازه کارت گرافیکی، روی عملکرد گیمینگ تاثیر نمی‌گذارد. لپ‌تاپ‌های ROG از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX انویدیا، شامل GeForce RTX 2070 و RTX 2080 SUPER بهره می‌برند. کارت‌های گرافیکی سری SUPER انویدیا در رایانه‌های دسکتاپی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و حالا نوبت لپ‌تاپ‌های گیمینگ رسیده تا از قدرت بالای آن‌ها نهایت استفاده را ببرند. پردازنده‌های گرافیکی GeForce در لپ‌تاپ‌های ROG عملکرد بهینه‌ای دارند. سیستم‌ خنک‌کننده ‌Intelligent Cooling لپ‌تاپ‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بهترین کیفیت FPS را از طریق فناوری ROG Boost فراهم سازند.

اولین لپ‌تاپ‌هایی که از فناوری فلز مایع در سیستم خنک‌کننده خود استفاده می‌کنند

همانطور که می‌دانید پردازنده‌های لپ‌تاپ‌ها برای رسیدن به بالاترین فرکانس‌های عملیاتی خود و حفظ آن، نیاز به فناوری‌های خنک‌کننده نوآورانه‌ای دارند. این موضوع به‌ویژه در مورد مدل‌های فوق‌باریک امسال ROG صادق است. لپ‌تاپ‌های جدید ROG برای اینکه اطمینان حاصل کنند پردازنده‌های نسل دهم اینتل با بالاترین کارآیی خود کار می‌کنند، یک جز جدید به سیستم خنک‌کننده Intelligent Cooling خودشان اضافه کرده‌اند: فلز مایع.

حالا به علت رسانایی گرمایی بالای فلز مایع، انتقال حرارت بین پردازنده و سینک حرارتی سیستم خنک‌کننده با بازدهی بهتری انجام می‌گیرد. این کار همچنین به کاهش صدای فن، پایین آوردن دمای پردازنده و افزایش عملکرد آن تا ۱۰ درصد کمک می‌کند.

ROG گزینه‌هایی برای هر دو گروه گیمرها و تولید کنندگان محتوا ارایه کرده است

چیزی که گیمرها و تولیدکنندگان محتوا را درباره لپ‌تاپ‌های جدید ROG به هیجان می‌آورد، نمایشگرهای جدید آن‌هاست. ROG امسال اولین نمایشگرهای لپ‌تاپ ۳۰۰ هرتزی را معرفی کرده است. این پنل‌ها، تجربه نمایشی فوق‌العاده سریع و روانی را برای کاربران حرفه‌ای فراهم خواهند کرد.

نمایشگر لپ‌تاپ‌های جدید ROG علاوه بر نرخ نوسازی بسیار بالا، دقت رنگ فوق‌العاده‌ای نیز دارند. این نمایشگرها تاییدیه Pantone را دریافت کرده‌اند و در کارخانه کالیبره شده‌اند، بنابراین کاربران می‌توانند مطمئن باشند که به رنگ‌های دقیقی روی این نمایشگرها دسترسی خواهند داشت. لپ‌تاپ‌های جدید ROG همچنین مدل‌هایی با پنل 4K ارایه کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به Zephyrus Duo 15  و Zephyrus M15 اشاره کرد.

در مجموع می‌توانیم بگوییم که لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید ROG با بهره‌گیری از فناوری‌های به‌روز، جدیدترین سخت‌افزارهای اینتل و انویدیا و طراحی‌های مدرن، توجه کاربران حرفه‌‌ای‌ را به خودشان جلب خواهند کرد و باید در ماه‌های آینده منتظر عرضه آن‌ها به بازار باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH