اینترنت آینده چه خواهد بود؟

 

1

اینترنت به تازگی جشن تولد 25 سالگی خود را پشت سر نهاد و در طول این سال‌ها فراز و نشیب‌های فراوانی برای کاربران ان تجربه شد تا سرانجام به نقطه کنونی برسیم ولی سوال اصلی اینجاست که اینترنت آینده چه خواهد بود؟

 

بسیاری از ما دوران اعتیاد به اینترنت کم سرعت دایل  آپ را به خاطر داریم دورانی که برای دانلو هر عکس کم حجمی باید چشم انتظار، به نواری که بر روی مانیتور آهسته پر می‌شد خیره می‌شدیم. در این میان سایت Cnet  در یک اقدام جالب به نظرسنجی برای آینده اینترنت دست زده است تا ببیند مخاطبین این پدیده فراگیر چه آینده‌ای را پیش روی این فناوری مشاهده می‌کنند و برای آن متصور هستند. در بخشی از مقدمه این نظر سنجی به موضوعی جالب اشاره شده است، شاید اگر در زمان اینترنت دایل‌آ

پ به کاربران اینترنت می‌گفتید که کمتر از بیست سال دیگر اینترنت بر روی عینک شما قابل دسترسی خواهد بود به شما می‌خندیدند و شما را به عنوان نویسنده داستان‌های علمی تخیلی در نظر می‌گرفتند به همین دلیل نیز آینده این فناوری نیز می‌تواند در همین حد برای درک امروزی ما از فناوری شگفت‌آور باشد.

 

گزینه‌های مطرح شده در این نظرسنجی به ترتیب شامل موارد زیر هستند:

 

– مانند فیلم گزارش اقلیت به  کمک حسگرهای درونی بدن انسان‌ها

 

-به صورت کامل برای تمام اشیاء شاهد وجود اینترنت خواهیم بود

 

-محدودیت‌های آن افزایش خواهد یافت

 

-درست مانند امروز خواهد بود و تنها پیشرفت‌های مختصری را تجربه خواهد کرد

 

به نظر شما کدام گزینه صحیح‌تر است؟
پانوشت: تصویر متعلق به تیم بارنرز لی مخترع WWW است.

6 در مورد “اینترنت آینده چه خواهد بود؟”

  1. باید تا چند سال دیگه ما یه فکر به حال خودمون بکنیم وتکلیفمون رو با اینترنت رو شن کنیم چون تموم چیزا داره اینترنتی میشه ولی ما تو سرعتش تو عهد بوق هستیم اینده اینترنت رو خدا میدونه ولی اینده سرعتش تو ایران رو همه میدونن چون همیشه این واژه رو براش به کار خواهند برد بسیار کند

  2. من فکر میکنم که حقیقت کامبیوتر به شکل امروزیش کمرنک میشه بطوریکه کسی اینترنت رو از کامبیوتر و کامبیوتر رو از انسان جدا نمیدونه. همش یک مفهوم بیدا میکنه TeleDevices.
    به نظر من کزینه های موجود در متن ناشی از یک دید محدود بعضی ها نسبت به اینترنت هستش، اینترنت تازه اختراع شده و اینجاس، ١٠٠ ساله که بشه دنیا رو به معنای واقعی یک دهکده میکنه(به اصطلاح معروف که میکه دهکده ی جهانی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH