پیکسل 4a

تصویری از جعبه تلفن گوگل پیکسل 4a در یک فروشگاه خرده‌فروشی رویت شد

مدت زمان نسبتا زیادی از آخرین شایعات درباره اسمارت‌فون جدید گوگل پیکسل 4a می‌گذرد، اما باید به یاد داشته باشیم که شایعات و اخبار غیررسمی تلفن‌های جدید هر چند هم با فاصله زیادی منتشر شوند، اما فرآیند آن‌ها تا لحظه معرفی رسمی متوقف نمی‌شود. جدیدترین اطلاعات درباره پیکسل 4a تصویری از بسته‌بندی این تلفن در یک فروشگاه خرده‌فروشی را به ما نشان می‌دهند. این تصویر توسط وب‌سایت Slashleaks منتشر شده است.

مورد خاصی در کارتن تلفن جدید وجود ندارد و بسته‌بندی آن همانند پیکسل 4 است. همانند مدل قبلی، تصویر قسمت بالایی دستگاه برروی این بسته‌بندی مشاهده می‌شود.

پیکسل 4a

با نگاهی به تصویر قسمت پشتی و کناری تلفن برروی کارتن آن می‌توان متوجه شد که هیچ چیزی در این تلفن نسبت به مدل قبلی عوض نشده است. در گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی یک ماژول مربعی شکل برای میزبانی لنز‌های دوربین پیکسل 4a دیده می‌شود که طراحی آن همانند مدل پیکسل 4 است. البته، این تلفن فقط از یک لنز اصلی به همراه فلاش LED برای ثبت تصاویر و ضبط فیلم‌ها استفاده می‌کند. در بخش کناری تلفن نیز دکمه پاور سفید رنگ برروی مدل مشکی این تلفن رویت می‌شود.

در این مرحله نمی‌توان هیچ زمانی برای معرفی و عرضه رسمی تلفن پیکسل 4a مشخص نکرد. پیش از این، انتظار می‌رفت که تلفن جدید گوگل در رویداد I/O 2020 این شرکت رونمایی شود، اما با توجه به لغو این رویداد به دلیل شیوع ویروس کرونا، هیچ کس از زمان دقیق یا حدودی معرفی میان‌رده جدید آمریکایی‌ها مطلع نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH