تلویزیون هوشمند هواوی

اولین تلویزیون هوشمند OLED هواوی با چهارده بلندگو و دوربین اولتراواید معرفی شد

شرکت چینی هواوی از اولین تلویزیون OLED خود با نام Vision X65 رونمایی کرد. این تلویزیون هوشمند به یک پنل 65 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. تلویزیون هوشمند هواوی از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی می‌گوید با توجه به این که میزان روشنایی پنل این دستگاه به عنوان بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش جهان در حداکثر حالت به 1000 نیت می‌رسد، این محصول تاییدیه TUV Rheinland آلمان را برای حفاظت از چشم‌های کاربران دریافت کرده است.

تلویزیون هوشمند هواوی

هم‌چنین، برای ارایه تجربه‌ای بهتر به مخاطبان، تلویزیون Vision X65 هواوی از چهارده بلندگو برای انتشار صدای خروجی استفاده می‌کند که مقدار صدای خروجی آن برابر با 75 وات است.

تلویزیون هوشمند هواوی

مکانیزم دوربین پاپ‌آپ تلویزیون هوشمند هواوی یک دوربین اولتراواید 24 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این دوربین برای برقرار تماس‌های ویدیویی کاربرد دارد که توسط چیپست Hi3559C شرکت HiSilicon و واحد پردازش عصبی آن از محاسبات مرتبط با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، با استفاده از این دوربین می‌توانید به وسیله ژست‌های حرکتی، صدا و تصویر را کنترل کنید.

هواوی از تراشه سفارشی Honghu 898 برای تلویزیون OLED خود استفاده کرده است. این تراشه با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. در کنار این تراشه نیز یک رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایت تعبیه شده است.

پیش‌فروش تلویزیون Vision X65 از امروز با قیمت 24999 یوآن چین (حدود 3500 دلار) در این کشور آغاز شده است که ارسال آن از تاریخ 26 آوریل شروع می‌شود. هواوی در کنار این تلویزیون از نسخه جدید تلویزیون قدیمی Vision V55i نیز رونمایی کرد که با قیمت 3799 یوآن چین (540 دلار) روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH