ال‌جی Style3

شرکت ال‌جی از گوشی جدید خود با نام ال‌جی Style3 رونمایی کرد

شرکت کره‌ای ال‌جی از جدیدترین اسمارت‌فون میان‌رده خود با نام Style3 رونمایی کرد. نباید این دستگاه را با تلفن‌های سری Stylos این شرکت اشتباه گرفت، چرا که در این مدل هیچ قلمی وجود ندارد. میان‌رده جدید ال‌جی از ماه ژوئن با قیمت 38000 یوآن ژاپن (350 دلار) در بازار این کشور عرضه خواهد شد.

نکته جالب درباره این تلفن، مجهز شدن آن به چیپست اسنپدراگون 845 است. هرچند این چیپست نسبت به جدیدترین تراشه شرکت کوالکام، دو نسل قدیمی‌تر است، اما هنوز هم یک تراشه پرچمدار محسوب می‌شود. عملکرد تراشه موجود در ال‌جی Style3 نسبت به تراشه‌های جدید سری 700 اسنپدراگون قابل قبول بوده و واحد پردازش گرافیکی آن نیز سریع‌تر و بهتر عمل می‌کند.

ال‌جی Style3

میان‌رده کره‌ای‌ها فقط در یک نسخه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده است. البته، ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی این تلفن تا 512 گیگابایت توسط کارت microSD قابل افزایش است، اما ظرفیت حافظه رم می‌توانست بیشتر باشد.

ال‌جی Style3

ال‌جی Style3 از یک صفحه‌نمایش OLED با اندازه 6.1 اینچ و رزولوشن +1440p استفاده می‌کند. هنوز هیچ خبری درباره ابعاد تلفن منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که تلفن جدید ال‌جی جمع‌ و جور باشد. درون بریدگی بزرگ نمایشگر این تلفن نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد.

ال‌جی Style3

مجموعه دوربین دوگانه ال‌جی Style3 یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره را میزبانی می‌کند. مجموعه دوربین این تلفن، حتی با توجه به استاندارد‌های یک تلفن میان‌رده نیز کمی باعث دلخوری کاربران خواهد شد. سنسور اثرانگشت خازنی هم در پنل پشتی دستگاه تعبیه شده است، در حالی که ال‌جی می‌توانست آن را درون پنل صفحه‌نمایش قرار دهد.

ال‌جی Style3

یک باتری 3500 میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار ال‌جی Style3 را بر عهده دارد. در این تلفن هیچ خبری از فناوری شارژ سریع و شارژ بی‌سیم وجود ندارد. از نکات مثبت تلفن جدید ال‌جی می‌توان به دریافت تاییدیه IP68 و IPX5 اشاره کرد. دومین تاییدیه، به ضدآب بودن تلفن در برابر دستگاه‌های واترجت اشاره می‌کند.

ال‌جی Style3 همانند بسیاری از تلفن‌های این شرکت که مخصوص بازار ژاپن هستند، بعید به نظر می‌رسد که در بازار‌های جهانی نیز عرضه شود. اما با این وجود، تراشه اسنپدراگون 845 و ابعاد نسبتا کوچک آن، این تلفن جدید را به یک میان‌رده نسبتا خاص تبدیل کرده است.

ال‌جی Style3

2 در مورد “شرکت ال‌جی از گوشی جدید خود با نام ال‌جی Style3 رونمایی کرد”

  1. موبایل LG ساخت کره جنوبی است ولی شما اشتباها بعنوان (شرکت ژاپنی ال‌جی از جدیدترین اسمارت‌فون میان‌رده خود با نام Style3 رونمایی کرد.)نام برده اید

    1. علی‌رضا علی‌پور

      بله. خیلی ممنون از تیزبینی شما. به‌زودی اصلاح میشه.
      البته این گوشی همچنان فقط برای بازار ژاپن تولید شده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH