نوکیا 7.3 احتمالا از دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد

شرکت HMD در حال تست کردن چندین نمونه اولیه هندست است که یکی از آن‌ها نوکیا 7.3 خواهد بود. براساس جدیدترین اطلاعات، این گوشی در پشت خود یک ماژول دوربین چهارگانه با کیفیت تصویر بهبودیافته و حالت شب بهتر خواهد داشت.

یکی از نمونه‌ها دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است (نوکیا 7.2 هم یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد)، اما ظاهرا یک نمونه ۶۴ مگاپیکسلی هم تحت بررسی است. هر سنسوری که انتخاب شود، درنهایت پشت شیشه ZEISS قرار خواهد گرفت.

نوکیا 7.3 علاوه بر دوربین اولتراواید (رزولوشن آن هنوز معلوم نیست) و یک سنسور تشخیص عمق، دوربین جدیدی نیز خواهد داشت که از نوع ماکرو است. این ترکیب دوربین‌ها، مشابه ماژول دوربین چهارگانه نوکیا 5G 8.3 است که از چیدمان ۶۴+۱۲+۲+۲ مگاپیکسل بهره می‌برد.

دوربین سلفی نوکیا 7.3 هم بهبود خواهد داشت و از ۲۰ مگاپیکسل در مدل 2019 به ۲۴ مگاپیکسل یا حتی ۳۲ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت.

یک گزارش قبلا ادعا کرده بود که HMD در حال تست دو نمونه اولیه برای نوکیا 7.3 است: یکی با قابلیت 5G و دیگری بدون آن. احتمال داده می‌شود که نمونه 5G از چیپست اسنپدراگون 765 استفاده کند که ارتقا کاملی نسبت به تراشه اسنپدراگون 660 نوکیا 7.2 محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود نوکیا 7.3 در ماه آگوست یا سپتامبر امسال به‌همراه نوکیا 9.3 که دارای قابلیت 5G، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود معرفی گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH