اپل بخشی از فروش خود را برای مقابله با پاندمی ویروس کرونا اهدا می‌کند

اپل امروز اعلام کرد که بخشی از فروش‌های محصولات Product Red خود را به صندوق اعانه ویروس کرونا (COVID-19) اهدا خواهد کرد. اهداهای Product Red معمولا برای مبارزه با ایدز صرف می‌شود، اما در پی شیوع ویروس کرونا قرار است بخشی از آن برای مقابله با این پاندمی خرج گردد.

اپل تا تاریخ 30 سپتامبر بخشی از عواید ناشی از فروش گجت‌ها و اکسسوری‌های Product Red را به صندوق جهانی COVID-19 اهدا خواهد کرد. Product Red شامل نسخه‌های قرمزرنگ اکسسوری‌های اپل مانند بندهای اپل واچ یا کیس‌های آیفون و همچنین آیفون‌ها از جمله نسحه قرمزرنگ آیفون SE 2020 می‌شوند. آیفون SE 2020 به‌تازگی معرفی شده و عرضه آن از تاریخ 24 آوریل آغاز خواهد شد.

پروژه Product Red، یک همکاری مستمر بین شرکت Red و کمپانی‌های بزرگی مانند اپل، نایکی و استارباکز است که برای جمع‌آوری اعانه، افزایش آگاهی و ریشه‌کنی ایدز در کشورهای آفریقایی انجام می‌شود. حالا در پی شیوع پاندمی COVID-19، اپل اعلام کرده که برنامه جدید قرار است از سیستم‌های سلامت کشورهایی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند پشتیبانی کند.

اپل گفت که در سال 2018 حدود ۲۰۰ میلیون دلار از فروش‌ محصولات Product Red خود را اهدا کرده بود که بیشترین مبلغ اهدایی این شرکت محسوب می‌شد. با این حال، نگفت که چه مقدار از فروش‌های هر محصول، برای این‌منظور صرف شده بود.

اپل اقدامات مختلفی را برای مقابله با پاندمی اخیر انجام داده که یکی از آن‌ها همکاری با گوگل برای توسعه سیستم ردیابی تماس برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS است که داده‌ها را از طریق بلوتوث به اشتراک خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH