آیفون 12

اولین تصویر از رندر CAD تلفن آیفون 12 پرو مکس شرکت اپل منتشر شد

جدیدترین تصاویر از رندر‌های CAD تلفن پرچمدار آیفون 12 پرو مکس (iPhone 12 Pro Max) شرکت اپل منتشر شد. با توجه به این که هنوز فاصله زیادی (سپتامبر) تا زمان معرفی تلفن‌های پرچمدار اپل باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که اکنون نوبت شروع فرآیند انتشار شایعات و تصاویر تلفن جدید اپل است. در تازه‌ترین خبر، رندر‌های مبتنی‌بر CAD هندست آیفون 12 پرو مکس منتشر شده که طراحی ظاهری این دستگاه را فاش می‌کند.

با مشاهده این رندر‌ها متوجه می‌شویم که اپل تغییرات عمده‌ای را در بخش طراحی ظاهری دستگاه ایجاد کرده است، البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که طرح مذکور را می‌توان 70 درصد کار دانست، زیرا کارهایی در بخش دوربین اصلی و بریدگی دوربین سلفی در صفحه‌نمایش باقی می‌ماند.

به هرحال، رندر ارایه شده از اعتبار بالایی برخوردار است. هم‌چنین، رندر جدید با شایعات قبلی هم‌خوانی دارد. گوشه‌های گرد این رندر، طراحی بدنه آیپد پرو و تلفن قدیمی آیفون 5s را به یاد ما می‌آورد.

صفحه‌نمایش رندر آیفون 12 پرو مکس از حاشیه‌های بسیار نازکی برخوردار بوده و حدود 0.9 میلی‌متر کوچک‌تر از تلفن‌های فعلی اپل است. اگر این رندر را به عنوان یک تصویر نهایی در نظر بگیریم، فضای بریدگی دوربین سلفی پرچمدار جدید اپل بزرگ‌تر از تلفن وان پلاس 6 خواهد بود. البته، این شکاف هنوز هم نسبت به ابعاد نمایشگر کوچک است. همین امر، صفحه‌نمایش بزرگ 6.7 اینچی تلفن را بلندتر و عریض‌تر نشان می‌دهد.

سنسور‌های دوربین اصلی آیفون 12 پرو مکس درون یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که این گوشی از یک سنسور LiDAR هم استفاده خواهد کرد. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، چینش دوربین‌ها به گونه‌ای متفاوت خواهد بود، اما تاکنون هیچ جزییاتی درباره آن ارایه نشده است.

 

در آخر نیز بلندگوی مشبک تلفن ظاهری متفاوت را برای آن به ارمغان می‌آورد. طبق گفته‌های منابع معتبر، مقدار صدای خروجی از این بلندگو نسبت به مدل‌های قبلی بین 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

به یاد داشته باشید که از امروز شایعات زیادی درباره آیفون 12 پرو مکس منتشر خواهد شد. در نتیجه، نمی‌توان این تصاویر یا شایعات را به عنوان طرح نهایی گوشی یا مشخصات رسمی آن بیان کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH