ردمی نوت 9

شیائومی ردمی نوت 9 در وب‌سایت TENAA رویت شد

همانطور که می‌دانید گوشی‌های ردمی نوت 9 پرو و 9 پرو مکس چند هفته پیش معرفی شدند و انتظار می‌رود که ردمی نوت 9 استاندارد هم به‌زودی رونمایی شود. این هندست حالا در وب‌سایت TENAA لیست شده که این موضوع نشان می‌دهد برای دیدن آن احتمالا زیاد منتظر نخواهیم ماند. گوشی مشابهی نیز اخیرا در وب‌سایت چینی 3C رویت شده بود.

لیست TENAA تقریبا به همه مشخصات اصلی و طراحی آن اشاره کرده است. به نظر می‌رسد طراحی گوشی با طراحی بقیه هندست‌های ردمی نوت 9 که داری ماژول دوربین مربعی‌شکل در پشت خود بودند، مطابقت دارد. نمایشگر گوشی یک پنل ۶.۴۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. باتری دستگاه هم ظرفیت ۴۹۲۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

با این‌حال، نسخه استاندارد ردمی نوت 9 به جای یک اسکنر اثرانگشت کناری دارای یک حسگر نصب‌شده در پشت است. همچنین هول پانچ دوربین جلو، به جای مرکز، در گوشه بالا سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

ظاهرا دوربین اصلی پشت ردمی نوت 9 استاندارد یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو آن یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره بقیه دوربین‌ها و چیپست گوشی وجود ندارد. براساس شایعات، پردازنده آن هلیو 80 مدیاتک خواهد بود، اما این موضوع هنوز تایید نشده است. طبق لیست، پیکره‌بندی‌های حافظه دستگاه، ۳/۴/۶ گیگابایت برای رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت برای حافظه داخلی خواهند بود. یک اسلات کارت microSD هم قابل دسترس است.

این‌ها اطلاعاتی است که TENAA درباره ردمی نوت 9 در اختیار ما قرار داده و با توجه به اینکه این گوشی اکثر تاییدیه‌های چین را دریافت کرده، احتمالا به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH