اپل تولید آیفون 8 را متوقف کرده است

قبل از آنکه چند روز پیش، آیفون SE 2020 معرفی شود، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این گوشی تا اندازه بسیار  زیادی مبتنی بر طراحی آیفون 8 خواهد بود. حالا معلوم شده که این شایعات درست بوده‌اند. اما معرفی آیفون جدید به معنای توقف تولید آیفون 8 نیز است. بنابراین اگر شما به دنبال یک آیفون ارزان هستید، آیفون SE 2020 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اپل معمولا تولید آیفون‌های قدیمی‌تر را حتی مدتی بعد از معرفی مدل‌های جدیدتر ادامه می‌دهد. دلیل آن هم این است که اپل اغلب گوشی‌های اقتصادی نمی‌سازد و بنابراین ادامه تولید مدل‌های قدیمی‌تر باعث خواهد شد تا آن‌ها به قیمت پایین‌تری فروخته شوند و گزینه مناسبی برای کسانی باشند که پول کافی یا نیازی به خرید آیفون‌های رده‌بالا ندارند.

حالا به نظر می‌رسد که تولید آیفون 8 در زمان مناسبی متوقف شده و حتی می‌توان گفت که آیفون SE جدید می‌تواند خرید بهتری برای اکثر مردم باشد. دلیل آن هم وجود پردازنده قدرتمند A13 بایونیک در داخل این گوشی است که سال گذشته در داخل آیفون‌های پرچمدار استفاده شده بود.

آیفون SE 2020 همچنین علی‌رغم داشتن فقط یک دوربین، از نرم‌افزار دوربین هوشمندتری برای ایجاد افکت‌های بوکه در عکاسی پرتره استفاده می‌کند. قیمت آن هم ۳۹۹ دلار است که آن را بسیار اقتصادی می‌کند. اپل در سال‌های اخیر موفقیت خوبی با گوشی‌های ارزان‌تر آیفون XR و آیفون 11 کسب کرده و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیفون SE جدید با این قیمت، چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH